Vantaghji di taglio laser di metallu cumparatu à altre machini di taglio

L'efficienza di taglio di a macchina di taglio laser di baisheng in fibrahè altu. U laser d'alta densità scansa u materiale di superficia. U materiale si fonde o evapora in pocu tempu, è poi l'impurità sò sbulate cù gas d'alta pressione, uttenendu cusì u scopu di tagliate u materiale. U raghju laser rimpiazza u tradiziunale cuteddu meccanicu. A parte meccanica di a testa laser ùn hè micca in cuntattu cù u pezzu di travagliu, è a superficia di u travagliu ùn serà micca scartata. A velocità di taglio laser hè rapida, l'incisione hè liscia è fissa. L'effettu di u calore nantu à l'area hè chjucu, a deformazione di a folla hè chjuca, è a fetta hè stretta (0,1 mm ~ 0,3 mm). Nisun stress meccanicu, senza cacciatore. Alta precisione, bona ripetibilità, senza danni à a superficia di u materiale; A prugrammazione CNC, pò processà qualsiasi graficu piattu, ponu tagliate pannelli di grande taglia, micca bisognu di apre a forma, risparmia di tempu.
A macchina di taglio di plasma CNC hè un tipu di equipaggiu di trasfurmazione termica. U so principiu di travagliu hè di aduprà u calore di un arcu di plasma a temperatura alta per fondere parzialmente u metallo tagliatu, è aduprà u mumentu di plasma à alta velocità per eliminà u metallo fuso chì forma u tagliu. U sviluppu di taglio plasma è u gasu di travagliu esistenti anu un impattu significativu in e caratteristiche di tagliu di arcu di plasma, qualità di taglio è velocità di cut. I gasi cumuni di travagliu di l'arc di plasma sò argon, idrogenu, nitrogenu, ossigenu, aria, vapore d'acqua è alcuni gasi mischiati. E macchine di taglio di plasma sò largamente usate in automobili, locomotivi, navi di pressione, macchine chimiche, industria nucleare, macchine generali, macchine d'ingegneria, struttura d'acciaio è altre industrie. In termini di precisione di taglio, u plasma hè di circa 1mm, è u laser pò ghjunghje à menu di 0.2mm. In l'efficienza di taglio, u laser hè una cumminazione di velocità è effettu. A velocità di taglio di foglia di 1 mm di grossa pò righjunghje 26 metri per minutu.
A macchina di taglia laser metallica hè un novu pruduttu sviluppatu secondu e esigenze di i tempi. L'efficienza di taglio è a precisione di a macchina di taglio laser di metallu sò altu.

Next hè Vidéo machine à punta di lu laser Fiber:
https://youtu.be/qCqM3lm5VzU

ghjy


Tempu di posta: 23 Apr. 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot