Dopu a squadra di serviziu di tagliatore laser in fibra LXSHOW

Assai genti accattatu dopu à a macchina di taglio laser di metallu da a Cina, sarà più preoccupatu di prublemi dopu à a vendita, manifestazione concreta in:
1 macchina ricevuta ùn serà micca utilizata?
2 in u prucessu di usu, scontru prublemi cumu trattà?
Dopu à sti prublemi, ci hè veramente una piccula pianta micca per via di:
1 cumpagnia cummirciali, persunale internaziunale dopu-vendita senza furmazione prufessiunale, ùn ci hè micca spirienza à compie u supportu di serviziu post-vendita.Ancu qualchi piccula cumpagnia cummirciali, solu uni pochi di persunale di vendita sèmplice, micca una squadra di post-vendita internaziunale indipendente.
2 per riduce i costi, a cumpagnia vende i prudutti, ci hè solu un persunale post-vendita per risolve u prublema di ogni tipu di prudutti.
3 dopu nisuna specificazione standard di prucessu ditaglio di metalli cnc, ogni volta chì i prublemi, mai osservatu, cuntribuitu à risolve a bassa efficienza.

Sè cumprate una macchina di taglio laser di lamiera da LXSHOW Laser, i prublemi sopra citati ùn sò mai accaduti.Fateci sapè più nantu à a squadra di serviziu di LXSHOW Laser After:

Lxshow Laser pò furnisce i seguenti servizii per ogni cliente:

1 Avemu un manuale d'utilizatore detallatu cù stampi è CD,Pudete amparà passu per passu. È u nostru aghjurnamentu manuale d'utilizatore ogni mese per u vostru apprendimentu faciule s'ellu ci hè qualchì aghjurnamentu nantu à a macchina.

2 24 ore di serviziu in linea ogni ghjornu.support tecnicu gratuitu.Sè avete qualchì prublema durante l'usu, avete bisognu di u nostru tecnicu per ghjudicà U prublema in altrò serà risoltu da noi.Pudemu furnisce un visore di squadra / WhatsApp / E-mail / Telefono / Skype cù cam finu à chì tutti i vostri prublemi sò finiti.

3.Corso di furmazione gratuitu in a nostra pianta.

4.Fornite servizii tecnichi à a porta(Avemu ingegneri prufessiunali per offre l'installazione è a manutenzione di a macchina)

E caratteristiche post-vendita laser LXSHOW sò:
1 grande squadra di persunale dopu a vendita, à a fine di u 2020/5/12, spettaculu guidatu hà internaziunale dopu à 10, è in constantemente in u prucessu di reclutamentu è furmazione di l'elite, questu hè a guaranzia post-vendita efficiente è rapida.

88

2 24 ore deve risponde à i prublemi di i clienti.Dopu avè una gestione stretta è un standard di valutazione.Maximu di i clienti di ritornu, aiutanu i clienti à risolve u prublema, hè u scopu di ogni serviziu dopu a vendita.
 
3 prutezzione efficace.Ogni persunale post-vendita hà u so propiu bè à i mudelli di trasfurmazioni è i prublemi, cusì migliurà l'efficienza di a risoluzione di u prublema dopu a vendita.
 
4 dopu à a specificazione di u prucessu. Avè un prucessu chjaru per a specificazione dopu a vendita: vede quì sottu.

prucessu di travagliu dopu à a squadra di serviziu

In u prucessu di cumprà cutter laser di metallu, a qualità di u produttu è serviziu dopu-vendita hè essenziale à cunsiderà u prezzu factor.Led spettaculu laser hè stata nantu à sta strada face u so megliu, à scuntrà a dumanda di i clienti, aiutà i clienti à risolviri problems.If cumprà prudutti in led show laser, ogni ligame hà un prublema, pudete ancu scrive lagnanze per E-mail:complaint@lxshow.netManager post-vendita: Eric tratterà immediatamente i vostri feedback ogni prublema.

Jinan Lingxiu Laser,

hè stabilitu in lugliu di u 2004, pussede più di 500 metri quadrati di ricerca è spazii d'uffiziu, più di 32000 metri quadrati di fabbrica.Tutte e macchine di taglio laser di metalli, hà passatu l'autentificazione CE di l'Unione Europea, u certificatu FDA americanu è sò certificati ISO 9001. I prudutti sò venduti à USA, Canada,
L'Australia, l'Europa, l'Asia Sudueste, l'Africa, etc., più di 150 paesi è spazii, è furnisce u serviziu OEM per più di 30 fabricazioni.
Cum'è u più grandeProduttori di macchine per taglio laser in fibradi l'applicazioni laser è u sviluppu di l'equipaggiu intelligente in u nordu di a Cina .Jinan Lingxiu Laser Equipment Co., Ltd hè a marca di punta in l'innuvazione è l'aghjurnamenti di l'equipaggiu di taglio di metalli cnc è u scopu di furnisce un serviziu d'alta qualità in l'intelligenza laser glubale.

Dapoi a so fundazione in 2004, LXSHOW Laser hà sempre aderitu
à u principiu di Tecnulugia cum'è a Fundazione, Qualità
Prima ". Cù l'idea di u centru di u cliente cum'è a so basa, piglia ogni
dettagliu seriamente in u prucessu di pruduzzione per assicurà alta
prestazioni è qualità di ognunulaser à fibre cncl'attrezzatura è ancu
operazione stabile in più di 150 nazioni in u mondu.

LXSHOW Laser piglia Lvdi Xinduhui cum'è a so sede corporativa.Hà custruitu e piante successivamente in Jinan Pingyin, chì furnisce una basa eccellente
per organizàfibra di carbone tagliata à lasercatena industriale per l'ultimu
scopu di offre un serviziu stabile è efficace di intelligente
equipaggiu.

In l'era di l'industria 4.0, LXSHOW Laser s'impegna à furnisce l'equipaggiu di basa è a suluzione persunalizata per u futuru.
a pruduzzione industriale, ancu per aiutà l'imprese cresce
produtitività, cusì cuntributi à "Power metal cutting" è laser cambià u mondu.


Tempu di post: 12-May-2020