Vantaggi applicativi di a tecnulugia di taglio laser in a fabricazione di l'automobile

Applicazioni vantaghji-di-laser-taglio-tecnulugia-in-automobile-fabricazione

L'industria di a fabricazione di l'automobile hè una industria di alta tecnulugia. Ùn solu impone pratiche pratiche, ma ancu bella apparizione. A velocità di sustituzione cresce in ghjornu. U metudu di taglio tradiziunale hà una efficienza bassa è di bassa precisione, chì hè difficiule per risponde à i bisogni di taglio di a fabricazione muderna di l'automobile. A necessità di trasfurmazioni à pocu costu.
Cù u sviluppu di a tecnulugia d’applicazione laser, a tecnulugia di taglio laser hè largamente usata in diversi aspetti di e parti di l’automobile, di u corpu di l’automobile, di u telai di l’automobile, di u troncu, di u tettu, ecc., Basamente, tutti i campi d’applicazione di l’industria di l’automobile.
fibra taglio taglio laserhè di compie u tagliu irradiando u raghju di laser d'alta energia nantu à a superficia di u pezzu di travagliu è irradiando a fusione per generà deformazione. Sottu a premessa di cumminà cù u software, CAD è altre strumenti di disegnu ponu esse aduprate per cumplettà strutture acciae di alta resistenza cun contorni cumplessi Corta di parte per risponde à i bisogni di trasfurmazioni individuali. U taglio laser hè un metudu di processazione assai efficaci da una perspettiva tecnica o ecunomica, è i so vantaghji sò assai evidenti:
Vantaghju One Reduce u costu di produzzione A
macchina di taglio laser di fibra Cnc ùn hè micca bisognu di una muffa, chì risparmià l'investimentu in muffa. U pruduttu cut ùn sarà deformatu per l'estrusione. U pruduttu trasfurmatu hà una bona qualità è ùn hà micca bisognu di grinding secundariu. Pò risparmià e tappe di trasfurmazioni inutili è riduce i costi di produzzione.
Vantaghju 2 Migliuranu l'efficienza di pruduzzione
A vitezza di taglia di u tagliu di a fibra di u laser di a fibra pò ghjunghje à 100 metri per minutu. In cunfrontu cù u taglio tradiziunale, a precisione di u posizionamentu di u tagliu laser hè più alta è a velocità di taglio hè più rapida, chì aiuta à raccurtà direttamente u ciclu di trasfurmazione è di fabricazione, à migliurà l'efficienza di produzione, è à riduce u tempu di consegna;
Vantaghju trè: bona qualità di tagliu

Vantaghju Quattru: Grande superficia
machjata Macchina di taglio di tubu di laser Fibra hà una grande superficia di trasfurmazione è pò esse tagliata da u pannellu sanu. Questu hè micca faciule à rializà cù altre equipaghjoli di trasfurmazioni.
Vantaghju 5 Vantaġġi Costi di mantenimentu bassu dopu
U costu di mantenimentu di i prudutti meccanichi hè assai caru, è a macchina di taglia di metalli di laser di fibra hà un rendimentu stabile, robustezza è un travagliu continuu, è ùn hè micca faciule dannu. Hè un gran vantaghju in costi di mantenimentu dopu.
As a leader in domestic laser technology, LXSHOW has maintained a long-term good cooperative relationship with many automobile manufacturers. The three-dimensional five-axis laser processing equipment developed for the automotive thermoforming line industry can solve the cutting and trimming of high-strength steel thermoforming parts. Problem, high precision, fast speed, good dynamic performance, equipped with high-performance rotary table, can meet the automotive industry's beat requirements.


Tempu di posta: 21-20-20
robot
robot
robot
robot
robot
robot