Applicazione di a macchina di taglio laser in fibra in l'apparecchi domestici

Ch'ella sia una lavatrice, una coccia elettrica à pressione, una coccia di risu, etc., u rolu di l'apparecchi di casa chì sò strettamente ligati à a nostra vita è a nostra dieta hè sempre più impurtante in casa.È i materiali di sti apparecchi implicanu tutti l'acciaio inox senza eccezzioni.
L'applicazioni di i prudutti d'acciaio inossidabile in l'industria di l'apparecchi domestici sò principalmente cilindri interni di lavatrice, tanki interni di riscaldatori d'acqua è rivestimenti interni di frigorifero.Perchè l'acciaio inossidabile hà una durabilità, forza è lavorabilità eccellenti, à u stessu tempu, u so aspettu hè simplice è strutturatu.Molti frigoriferi è cappe di gamma L'alloghju hè ancu fattu di acciaio inox.
U prucessu tradiziunale di taglio di l'acciaio inossidabile hà prublemi cum'è l'usura di l'utensili, a bassa efficienza di trasfurmazioni, è bavature, superfici ruvide è deformazione.In cuntrastu, i vantaghji ditubu di metallu è piastra macchina di taglio laser fibre sò più prominenti, diventendu una scelta cumuna per parechje imprese di trasfurmazioni in acciaio inox.

Vantaghji di a macchina di taglio laser in fibra ottica

1. Nisun stress di trasfurmazioni, nisuna deformazione di u travagliu
Cutting with fibre laser cutting machine India price ùn hè micca affettatu da a durezza di u materiale.Questu hè duvuta à e caratteristiche di u laser è hè un vantaghju senza pari di l'equipaggiu tradiziunale.A mini macchina di taglio laser in fibra metallica pò tagliate piastre d'acciaio, acciaio inox, leghe d'aluminiu, è piastre di carburu senza deformazione..

2. Nisun trattamentu secundariu, alta efficienza di trasfurmazioni
U laser cnc 2000w macchina di taglio laser in fibra di metallu hè aduprata per processà a piastra d'acciaio inox, è hè aduttatu u metudu di trasfurmazioni senza cuntattu, chì ùn affetterà micca a deformazione di a pezza è ùn affetterà micca u prossimu prucessu, è a macchina di taglio laser. U prucessu di fibra 2kw ùn hà micca bisognu di trattamentu secundariu, è a superficia di taglio hè liscia.

3. Better pusizionamentu precisione è bonu effettu taglio
U fasciu laser hè focu annantu à un puntu di luce assai chjucu, cusì chì u materiale cù una densità d'alta putenza à u puntu focale hè rapidamente riscaldatu à vaporizazione, evapora per furmà un pirtusu, a qualità di u fasciu hè bona, a precisione di pusizioni hè megliu, è a precisione di taglio hè ancu più altu.

4. Nisuna usu di strumentu, costu di mantenimentu bassu
Scambiu tavulinu taglio laser fibre hè usata à cutà azzaru inossidabile senza perdita, altu tassu di cunversione photoelectric, costu di trasfurmazioni più bassu, è 1kw macchina di taglio laser fibre hè senza mantenimentu.
Trà i numerosi marchi di macchine di taglio laser, LXSHOW hà a qualità di punta, è l'eccellenti prudutti di costu-efficace sò stati populari in u mercatu una volta chì sò lanciati, diventendu u capu in macchine di taglio laser in fibra plana.
●A fonti di luce core di l'equipaggiu hè fabricatu indipindente, è u costu di l'acquistu hè ridutta da 15% -20%;
● Cù efficienza di taglio ultra-alta, piastra 1mm pò tagliate 600 buchi circulari cù un diametru di 2mm per minutu;
● Copertura 100% di i bisogni di u materiale di metallu, satisfacendu in modu efficace e diverse esigenze in u processu di l'apparecchi di casa, è aiutanu i marchi di l'apparecchi cinesi à passà à una fine più alta.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2020