Applicazione di a macchina di taglio laser in fibra in i prudutti d'illuminazione

Cù u migliuramentu cuntinuu di i standard di vita di e persone è u migliuramentu cuntinuu di a qualità di vita, i bisogni di e persone per i materiali sò sempre più alti.Ùn hè micca solu una bona qualità hè necessariu, ma ancu un disignu persunalizatu di u produttu hè necessariu, è idee novi sò indispensabili.
In particulare in l'industria di l'illuminazione, cum'è una parte impurtante di a dicurazione di a casa, più è più diseggiani di illuminazione piace à fà articuli nantu à u paralume, in particulare a lampada di tavulinu, l'imaginazione di i diseggiani hè liberu di ghjucà, pittura nantu à a lampada di tavulinu, una lampada di tavulinu. Hè una seria di siluette artistiche, decoru una atmosfera artistica unica.

Applicazione di a macchina di taglio laser in fibra in i prudutti d'illuminazione 1

Attualmente, u metudu di trasfurmazioni mainstream hèmacchina di taglio laser in fibra di metallu, chì dà sempre più pussibulità à l'industria di l'illuminazione.Ùn pò micca solu adattà à materiali altamente riflettenti cum'è l'acciaio inox, impiallacciatura d'aluminiu, ottone è ramu, ma ancu avè e caratteristiche di trasfurmazioni senza muffa.Pò risponde bè à i bisogni di persunalizazione di picculi batch in l'industria di l'illuminazione attuale.

Applicazione di a macchina di taglio laser in fibra in i prudutti d'illuminazione 2

Trattamentu laser hè differente da i metudi di trasfurmazioni tradiziunali.Trattamentu Laser usa un fasciu laser d'alta densità d'energia per irradiate a superficia di u pruduttu trasfurmatu, cusì chì a superficia di l'articulu trattatu righjunghji u puntu di fusione o u puntu di ebollizione sottu u fasciu laser di densità d'alta energia, è dopu usa gas d'alta pressione. per funnu o u materiale vaporizatu hè sbulicatu, è tuttu u prucessu di trasfurmazioni hè cuntrullatu da un software di computer.
A macchina di taglio laser di fibra 6000w piattu è pipa hà una vitezza di trasfurmazioni veloce, alta precisione, è ùn hè micca limitata à mudelli durante a trasfurmazioni.Questu permette à i prudutti di l'illuminazione per esse designati micca solu secondu i bisogni individuali, ma ancu per fà u metallu friddu originale attraversu a tecnulugia di taglio laser.Hè trasfurmatu in un mudellu pienu di vitalità.A scultura cavu di metallu, a forma è a dimensione pò esse manipulata à vuluntà, perchè u disignu di l'illuminazione hà più pussibulità.
LXSHOW hà una efficienza di taglio ultra-alta, una foglia di 1 mm pò tagliate 600 buchi circulari cù un diametru di 2 mm per minutu, è à u stessu tempu copre i requisiti di sbucciatura di materiale metallicu 100%.Havi un rendimentu di costu ultra-altu.Ogni mudellu cumplessu pò esse facilmente risoltu davanti à questu.Hè illuminazione di metallu.Ancu a megliu scelta in a trasfurmazioni di foglia.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2020