Applicazione di l'equipaggiu laser in termoformatura di l'automobile

In generale, l'acciau furmatu in calore hè situatu in i punti chjave di u corpu in biancu, cum'è u raghju anti-collisione di e porte, i paraurti davanti è posteriore, u pilastru A, u pilastru B, u pilastru C, u tettu di u tettu, è u mezzu. corridoiu.

Applicazione di l'equipaggiu laser in termoformatura di l'automobile

L'acciatu furmatu in calore pò esse dettu chì hè un tipu d'acciau di alta resistenza, ma hè diversu da l'azzaru ordinariu in u prucessu di fabricazione, è a so forza di rendimentu è a forza di trazione sò più altu ch'è a forza di a piastra d'acciaio ordinaria.
A forza di tensione di e piastre in acciaio d'alta resistenza generale hè di circa 400-450MPa. L'azzaru caldu hè furmatu da u caldu. Dopu una seria di trattamenti, a forza di trazione pò esse aumentata à 1300-1600 MPa, chì hè 3-4 volte quella di l'azzaru ordinariu.
In u prucessu di termoformazione di l'automobile, a tecnulugia laser hè indispensabile è ghjucà un rolu impurtante.

Laser blanking
Blanking hè u primu prucessu in stampante è furmagliu calde, chì rende fora u biancu cù u contorno esterno necessariu. Perchè u tagliu laser ùn hà micca bisognu di stampi, u costu di compra di mantenimentu, mantenimentu è almacenamentu hè salvatu, è a velocità di trasfurmazione hè rapida, è a qualità di trasfurmazione hè garantita. Hè più impurtanti, u tagliu laser di piastre automobilistiche in acciai è in lega d'aluminiu d'alta resistenza pò esse facilmente cumpritatu senza Esistenu prublemi cum'è cracking è strizzamentu, chì ponu migliurà efficacemente l'efficienza di trasfurmazione.
LXSHOW è stata cuncintrata nantu à a ricerca è di sviluppu di l'equipaggiu laser da 16 anni, è hà cuntribuitu assai equipaghji di alta qualità per a trasfurmazione di metalli, chì ponu copre 100% di bisogni di rivestimentu di metalli è hè un arma in l'industria di trasformazione metallica.

Saldatura
laser I bianchi adattati per laser sò stati largamente usati in l'industria automobilistica. A tecnulugia di piattaforma saldata à laser permette à i pruduttori d'automobili d'ottimisà ancu più u disignu di u veiculu, cumminendu diverse gradi d'acciaio in forma calda per assicurà chì i materiali corretti sò applicati à e parti adatti. Sta tecnulugia mellora significativamente a sicurezza di e parti è u rendimentu di crash mentre riducendu u pesu.

U taglio 3D
Attualmente, i pezzi di termoforming automobilistichi usanu in generale una macchina di
U tradiziunale modellu di tagliata è punzonatura in freddo richiede u disignu di u muffa, è chì a forma hè faciule da portà durante l'usu. Havi bisognu di esse riparatu è rimpiazzatu spessu, chì rende assai tempu è un travagliu intensiu, è u prucessu hè rumore è costu. A macchina di taglio laser di fibra di 6000 watt ùn hà micca questi punti debuli, in modu efficace a efficienza di trasfurmazione.
U trattamentu laser hè diventatu una tecnulugia indispensabile per a fabricazione di l'automobile muderna. Basatu annantu à a dumanda di veiculi liggeri, l'impurtanza di a tecnulugia laser in un sistema di pruduzzione altamente automatizatu è altamente flexible hè sottumessu gradualmente. A soluzione laser copre tutte l'applicazioni in l'industria di produzione automobilistica.


Tempu di riposu: 17-20 di ghjugnu
robot
robot
robot
robot
robot
robot