Cause d'errori in i macchine di taglio laser

1. U gruixu di u materiale di taglio supera a norma.

U gruixu di a placca chì pò esse tagliata da una macchina di taglio laser metallica generale hè menu di 12 spessori. Più delicata u piatto, più faciule hè tagliatu è megliu qualità. Se u piattu hè troppu gruesu, a macchina tagliata laser serà difficiule di cutà. In cundizione di assicurà u tagliu, l'accurata di trasfurmazione serà errore, cusì u fattore di spessore di a piastra deve esse determinatu.

2. A putenza di u laser ùn hè micca standard.

Quandu l'uttellu di taglio laser hè messu in opera, hè necessariu d'assicurà chì a putenza di u laser lasce u standard. In generale, quantu hè più altu u putere di u laser, megliu hè a qualità di taglio nantu à u listessu spessore di a piastra.

3. A rugosità di u fogliu cut.

In generale, più liscia a superficie di u materiale di taglio, megliu hè a qualità di taglio.

4. A pusizione di enfasi ùn hè micca precisa.

Se u focu di a macchina di taglio laser ùn hè micca allinatu, affettarà direttamente a precisione di taglio, per quessa hè necessariu calibre è verificate prima di correre. Pudete ancu acquistà LXSHOW auto-focus laser laser quandu sceglie a macchina, auto-focus, per assicurà l'accuratezza di taglio.

5. Velocità di trasfurmazioni.

A velocità di taglio di a macchina di tagliu laser afecta direttamente a precisione di trasfurmazione. Dunque, prima di l'operazione, a velocità di taglio è u materiale duverebbe adatta à u migliore gradu.


Post tempu: 28-Ghjugnu 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot