Macchina di taglio laser in fibra di metallo aiuta a riforma completa di l'equipaggiamentu di fitness

Cù u cuntinuu sviluppu di l'industria di fabricazione di l'equipaghji di fitness, i bisogni di precisione per a trasfurmazioni di pezzi sò ancu di più è più alti. A larghezza di taglio di e parti, a reticità di i cantieri, a finezza di e strisce, è a fine finirà nantu à a qualità di l'equipaggiu di fitness. E forme di e parti in l'equipaggiu fitness sò diverse. In cunfrontu cù a tecnulugia tradiziunale di trasfurmazione, a fibra pò risponde megliu à i requisiti di sti macchinari muderni.
In attrezzatura fitness, parechje articulazioni sò cunnessi per intersezzione di e linee, è a tuba deve esse tagliata è forata. U metudu di trasfurmazione tradiziunale hè di aduprà una serra a banda, una macchina di perforazione, è una fresa speciale. Stu metudu ùn pò micca garantisce l'apparenza. Ùn si pò micca guarantiscia una precisione, ma dinò prende una quantità di costi di manuvranza è di u tempu di schernu è di trasbordazione.
U tubu cnc fibra laser taglio macchina pò tagliate tubi tradiziunali o in forma speciale cum'è tubi tondi, tubi quadrati, tubi elittiche, tubi di pane, è tubi in forma di D. Hà i vantaghji di alta flessibilità, alta precisione, alta efficienza è ciculu di produzzione cortu di u produttu. U metudu di trasfurmazione completamente automaticu pò migliurà assai l'efficienza di produzzione di l'equipaggiu di fitness, è hè diventatu l'equipaggiu standard in u prucessu di fabricazione di l'industria di l'equipaggiu di fitness.
LXF6020T (opzionale di carica e scaricazione automatica, funzione di taglio groove è robotica paletizazione automatica) adopta u sistema CNC Bochu Controller FSCUT3000S, chì pò furnisce una compensazione dinamica laser, migliurà a precisione generale di taglio, è automaticamente misura a lunghezza. L'equipaghjolu hà e caratteristiche di alta pruduzzione per unità di tempu è materiale di cola corta. Havi alta stabilità è durabilità longa. Pò esse carricatu automaticamente in bundle. U robotu pò esse palettizatu automaticamente. Pò cumplitamente dì addiu à a forza alta è à u travagliu in alta carica.
Relying on more than 40 years of technology precipitation, LXSHOW's cutting solutions in the fitness equipment industry are favored by fitness equipment companies, and are unanimously praised by users, helping the innovation and development of the fitness equipment industry.


Tempu di riposu: 17-20 di ghjugnu
robot
robot
robot
robot
robot
robot