Quantu spese pò taglià una macchina di taglio laser cù fibra 500w?

U prestazione di taglio di a macchina di taglio laser di fibra hè assai bona. U cutteru di fibre hè cunsideratu à esse l'equipazione di trasfurmazione di laser cù l'effettu di taglia più veloce in u campu di u processatu di foglii di metallo. Tuttavia, metalli sfarenti anu proprietà diverse, cusì a macchina di taglio laser di fibra hà effetti di trasfurmazioni diffirenti nantu à metalli sfarenti.
In teoria, a màquina di taglio laser di fibra pò tagliate un spessore addiziale di 1mm per ogni 100w di putere addiziale. Dunque, a macchina à taglia laser 500w in fibra duverebbe esse capace di cutà materiali metalli 5mm. Tuttavia, a situazione vera ùn hè micca u casu. Quandu l'equipaggiu funziona, l'energia elettrica hè cunvertita in energia luminosa è poi in energia di calore. Ci sarà una certa perdita di energia durante u prucessu, cusì quandu u tagliu attuale, u valore teoricu ideale ùn pò esse righjuntu. Dunque, quale hè a capacità di taglio di a macchina di taglio laser di fibra 500w? Quì sottu faremu cun voi un paràmetru di taglio attuale basatu annantu à anni di sperienza (cù a garanzia di a velocità di taglio):
1. U ramu, l'aluminiu: hè un materiale riflettente, chì hè più difficiule da tagliare (dannu à u laser, ùn hè micca cunsigliatu di cutà à longu termine), u spessore generale di taglio pò righjunghje circa 2mm.
2. Inossidabile: u materiale hè più duru è più duru di tagliate cà l'azzaru di carboniu, è u spessore generale di taglio pò righjunghje 3mm.
3. L'azzaru di carboniu: Perchè u cuntenutu di carbone hè relativamente altu, u materiale hè relativamente molle, è hè relativamente faciule da tagliate, è u spessore di taglio generale pò righjunghje 4mm.

df


Tempu di posta: 23 Apr. 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot