Comu sceglie un novu macchina di taglio laser?

Dopu à u 2000, u voluminu di vendita di fibre ottiche hè aumentatu rapidamente, è hà superatu continuamente a perforazione in a cota di mercatu. In u 2005, a tecnulugia di fibre ottiche hè diventata a chjave chjave per a tagliata di laser di fibra chiusa.

How-to-sceglie-una-novu-laser-taglio-macchina

Dopu à dece anni di sviluppu, per via di u sviluppu di a tecnulugia laser laser è l'aumentu di a dumanda da l'industria downstream, a dimensione di u mercatu di tagliu di taglio laser  hà aumentatu annu per annu, da 28,60% in 2012 à 41,34% in 2016. Hè diventatu a più grande quota di mercatu di lasers industriali è di  laser machine à taglia di fibra 1500w  ùn hè più nova.

U mercatu per a tagliente di laser 10000w di fibra completa  ha subitu ancu tremendi cambiamenti. A maghjina di tagliu laser in fibra di  hè stata aduprata per un bellu pezzu, è l'effettu di tagliatu è a capacità di tagliu serà assai peggiu di prima. Hè gradualmente difficiule di risponde à i bisogni di trasfurmazioni cutidiani, è ùn hè micca incapace à fà fronte cù u crescente spessore. Applicazioni di taglio di u cunsigliu

Dare di piglià u capu in u passatu, e stazioni di trasfurmazione chì anu pigliatu u primu capu in l'usu di a tecnulugia di taglio laser sò affruntà a necessità di rimpiazzamentu di l'equipaggiu. U rapidu sviluppu di l'industria hà attiratu parechje cumpagnie di participà, sperendu à uttene una fetta, chì face ancu difficiule per i pruprietarii di l'impresa selezziunà a ghjusta macchina per u tagliu laser 1kw.

Comu sceglie un novu macchina per tagliere laser laser ?

1. Clarificà l'ambitu di i bisogni di l'impresa: cunzidiate u vostru propiu ambitu di u cummerciu, u spessore di u materiale di tagliatu, a necessità di cutà certi materiali è altri fattori, è poi determinate a putenza è a dimensione di a tavola di l'equipaggiu chì deve esse acquistatu. Sia u putere sia u furmatu ùn sò micca troppu, u megliu, l'impurtante hè di scuntrà i bisogni attuali.

2. Fighjate à l'accessorii principali di u pruduttu: alcune parti impurtanti di u mini fibre di taglio di metalli laser di fibra , avemu ancu bisognu di prestà una grande attenzione quandu compra. In particulare i lasers, teste di taglio, servomotori, guide rails, cisterne d'acqua, etc., sti cumpunenti affettanu direttamente i costi di mantenimentu è di mantenimentu di u prezzu raghjone laser. U costu di procurazione hè pocu. A struttura gantry duale drive hè aduprata, chì hà una struttura stabile, una bona rigidità è alta velocità.

3. Serviziu dopu à a vendita: Ùn importa micca quantu hè una macchina di taglio laser per fibre cù rotatori  , l'utilizatori anu da truvà una varietà di prublemi in u prucessu di l'usu. Quandu u cliente ùn pò micca risolve u prublema, u fabricatore pò furnisce una soluzione puntuale? U pianu hè soprattuttu impurtante.

For companies that operate sheet metal cutting business, the high-power system equipped on the new model is an important tool to achieve rapid cutting and enhance market competitiveness, and it is also LXSHOW's tirelessness for many years to provide high-quality laser cutting equipment for various industries. pursue.


Post tempu: 28-Ghjugnu 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot