Cume mantene u tagliu laser

Limpiarà u fan
A bassa temperatura di u fan in a macchina pruvucarà una grande quantità di polvere solida in u fucile è di l'aria, chì farà chì u fan generà assai rumore, è ùn hè micca propugnu à a polva è l'odore. rimuzione.
Metudu di mantenimentu: Allentate u tubu di cunnessione tra u tubu di scaricamentu è u fan, sguassate u tubu di scaricamentu, è pulite a polvera in u tubu di scaricamentu è u fan.
Cicle di mantenimentu: una volta à mese

Pulite u tank d'acqua
Prima di operare nantu à a macchina, assicuratevi di verificà a qualità di l'acqua di u tank di a macchina raffreddata d'acqua. A qualità di l'acqua è a temperatura di l'acqua circulante affettanu direttamente u rimpiazzamentu di l'inverter.
Metudu di mantenimentu: Cambiassi l'acqua chì circula regularmente è pulite u tank d'acqua.
Períodu di mantenimentu: una volta ogni sei mesi, o se u dispositivu ùn serà micca adupratu per un bellu pezzu, sustituite prima di l'usu

Limpiate u lente
U luminu laser hè riflessu o focu da sti lenti è poi emerge da i capelli laser. L'obiettivu hè propensu à a polvera è à altre impurità, chì pò causà l'usura di u laser o dannu di a lente.
Metudu di mantenimentu: Verificate u specchiu tutti i dui mesi, verificate a lente protettiva o a lente di focu prima è dopu à u travagliu ogni ghjornu, se si trova brutta, rimuova prima cun una sfera di gomma soffiata, se ùn pò micca esse rimossa, per favore usa provvisti di pulizia Ùn aduprate micca acqua è alcolu, asciugate delicatamente in a stessa direzione, se danatu, fate un sustituzione subitu.
Ciclus di mantenimentu: una volta ogni mattina è sera, un protettore o specchiu di focu, una volta à u mese un mirroru.

Vitezza di fissazione, accoppiamentu
Doppu chì u sistema di muvimentu righjunghje a velocità di travagliu, a vite è l'accoppiamentu di a cunnessione di u muvimentu sò facili da allentà, chì affettanu a stabilità di u muvimentu meccanicu. Dunque, durante l'operazione di a macchina, osservate se ci sò rumu anormali o fenomeni anormali in i pezzi di trasmissione. U fabricatore faci aghjustamenti è mantenimentu.
Metudu di mantenimentu: Cumunicà regularmente cù u fabricatore nantu à u statu di l'equipaggiu è a manutenzione.
Cicle di mantenimentu: una volta à mese
Limpia i
rails è i racks di e rota, cum'è unu di i cumpunenti fundamentali di l'equipaggiu, a so funzione hè di guidà o di supportu. Durante l'operazione di l'equipaggiu, una grande quantità di polvera è fume serà generatu in u prucessu di trasfurmà e parti. Questi fumu è a polvara saranu dipositi nantu à a superficie di a rota di guida è di a racolta per un longu tempu, chì affettaranu a precisione di trasfurmazione di l'equipaggiu.
Metudu di mantenimentu: Prima, sguassate l'oliu lubricante originale è a polvera nantu à a diapositiva cun un tela micca tissuta. Dopu avè asciugatu, pulite l'oliu lubrificante nantu à i razzelli di scorrimentu è rack per u mantenimentu.
Cicle di mantenimentu: una volta à settimana

Verificate u percorsu otticu prima di inizià
U sistema di caminu otticu di a macchina di tagliu laser hè focatu da u specchiu è da a lente o solu da a lente. Tutti i specchi è i lenti sò fissati da parte meccanica, ponu deviazioni, è di solitu ùn funzionanu micca. Se ci hè una deviazione, a vibrazione pruvucarà una leggerissima deviazione durante u muvimentu, dunque una ispezione regulare hè necessaria.
Metudu di mantenimentu: Prima di travaglià ogni ghjornu, l'utilizatore cuntrolla a coaxialità di u portu di a lumera per stabilisce se a strada ottica hè normale.
Cicle di mantenimentu: U portu otticu hè coaxiale una volta à ghjornu, è a strada ottica interna hè una volta ogni sei mesi A
seguente hè video di Macchina di taglio laser Fiber:
https://youtu.be/vjQz45uEd04

df


Tempu di posta: 23 Apr. 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot