U taglio laser hè diventatu una tendenza di trasfurmazioni di metalli

U rapidu sviluppu di a tecnulugia hà riformatu parechje industrie tradiziunali, è sò diventate parechje industrie emergenti. Oghje vogliu parlà di voi nantu à u taglio laser, un metudu d'alta tecnulugia assai utilizatu in a produzzione industriale.
Sicondu i raporti di u mercatu finu à u 2017, u percentuale d'utilizazione di a macchina tagliata di fibra laser 1530 in a fabricazione di metalli hà righjuntu più di 70%, chì hè più altu ch'è l'altri equipaghjoli di trasfurmazione di metalli. U materiale tagliatu da u tubu di taglio di metalli per laser in fibra hè liscio, veloce è ùn hà micca bisognu di altri post-trasfurmazioni dopu a tagliata, riducendu i diversi ligami di trasfurmazione, risparmiu costi di u travagliu è costi di processazione, rendimentu elevatu, è efficienza di produzione mejorata.

U taglio laser hè diventatu una tendenza di trasfurmazioni di metallu 2 U tagliu laser hè diventatu una tendenza di processazione di u metallu U taglio laser hè diventatu una tendenza di trasfurmazioni di metallu

Comparatu cù u metudu tradiziunale di taglio, a macchina di taglio laser di fibra di metallo hà un prezzu pocu, cunsumu pocu, senza stress meccanicu nantu à u pezzu di travagliu, bon effettu di tagliatu u pruduttu, alta precisione è veloce di taglio veloce, è semplice mantenimentu. Nta l'ultimi anni, a macchina di taglio di laser di fibre di diy hà sviluppatu rapidamente, è anu subitu a sostituzione di i prucessi tradiziunali è diventanu una nova tendenza in l'industria di trasfurmazione di metalli.
I vantaghji unichi di trasfurmazione di taglio laser di fibra per u metallu anu purtatu à una significativa riduzzione di i costi di trasfurmazioni. À u stessu tempu, cumminatu cù una varietà di metudi di pagamentu flessibili, più è più imprese di trasfurmazione di fogli, imprese di cucina è bagnu è e cumpagnie di trasfurmazioni di cumpunenti di automobili usanu macchine di taglio laser.
Under the conditions of LXSHOW's strong technical strength, the cutting quality and effect of high-power cnc metal sheet fiber laser cutting machine have been greatly improved and the cost has been greatly reduced. It has been widely used in many industries. Planar cutting, drilling, blanking, carving, and other processes of high-power 6000w fiber laser cutting machine are the cutting needs of personalized development. Through the computer control system, the computer can draw arbitrary graphics at will, and complete various complex fancy pattern cutting, and the operation is simple.
LXSHOW has accumulated more than ten years of machine fiber laser cutting R & D technology and application experience and is a well-known laser light cutting manufacturer in China. A number of metal 1000 watt fiber laser cutting machine have been introduced, and are known as "fighters in cutting machines" due to their advantages of high precision, high speed, and high cost performance.

 


Tempu di posta: 21-20-20
robot
robot
robot
robot
robot
robot