Taglio laser lavorazione metallo

Un vantaghju maiò di una di machine taglio lu laser fibrechjuca in l'industria di trasfurmazione di metalli hè a so flessibilità senza paragone. Si pò processà parti di metallu di sfarenti forme è taglia senza muffe. A maghjina di taglio laser di fibra pò incorpore qualsiasi idee creative. Trasfurmati rapidamente in prudutti finiti.
A random graffiti painting on the "Illustration Animal Book" more than 50 years ago has been transformed into a unique metal sculpture after being processed by a dne fiber laser cutting machine.

Laser-cutting-machine-processing-metal-1 Laser-cutting-machine-processing-metal-2

U metallu ordinariu, dopu avè statu processatu da a machina di taglio laser di fibra cnc 3kw è a saldatura manuale, hè cumminatu in una lampa metallica cù una forma unica. A lampa hà dui tippi di lampada à pendente è di lampada di pavimentu. À traversu u lacciu di u lampada, a luce pò esse radiatata à 360 gradi, s’ellu ùn ci hè micca un lampada, Aggiungi un tocco di culore à a casa.

Laser-cutting-machine-processing-metal-22
Quì sopra hè solu un cantu di a macchina laser di taglio di fibra laser cù 15000w in trasfurmazioni metalliche, u so incantu hè più di quellu. In u duminiu industriale, rotary laser machine à punta hè diventatu a scelta primaria per parechje industrie per via di i so vantaghji di trasfurmazioni flessibili.

L'industria di l'
Household appliances, such as washing machines, refrigerators, air conditioners, etc., are updated very quickly, and the various sheet metal parts in these appliances have different shapes and sizes, and there are many non-standard products that need to be customized. The desktop fiber laser cutting machine's unmatched flexibility in metal processing caters to this demand.
A trasfurmazione di parti di tettu elettriche à traversu un corpu di taglio laser à fibre di metallu ùn solu salvà u costu di u muvulu, u costu di u travagliu, u costu di u tempu, etc. di u trattamentu tradiziunale di i foglii, ma ancu assai a migliurà l'accuratezza di e parte di i fogli, facendu cusì. parti delicata è senza burru.

Laser-cutting-machine-processing-metal-3
Fabricazione di
l'elevatore L'elevatore hè basu un picculu lottu di prudutti persunalizati, è a dicurazione interiore hè ancu assai sfarente. Ci hè parechji tippi di parti di lamiera di l'elevatore, è i metudi tradiziunali di trasfurmazione cum'è ciclu d'apertura di muffa longu, prugrammazione cumplicata è esigenze elevate per l'operatore restringenu u sviluppu di l'industria di l'elevatori. I vantaghji di una trasfurmazione flessibile sò dunque stati purtati in ghjocu, riducendu i costi di sviluppu di produttu.
In listessu tempu, a macchina di taglio laser laser 5kw hè altamente automatizata è intelligente, è pò risponde in modu flessibile à diverse tarei di produzzione, riducendu in modu efficace a intensità di u travagliu di l'operatori, ottimizendu u prucessu di pruduzzione è migliurà u livellu di l'automatizazione di a gestione di a produzzione in u workshop di fabbricazione di l'elevatori.

Laser-cutting-machine-processing-metal-4
Industria di publicità L'industria
creativa hà una veloce velocità di aggiornamentu creativa, è i materiali di taglio laser sò flessibili è veloci. U tagliu semi-automaticu soddisfa i bisogni di l'industria di publicità. U taglio ùn hè micca limitatu da a forma. Solu u prugrammu pò esse furmatu per un tagliu veloce.
À u stessu tempu, attraversu a furmazione raghjone, a macchina di taglio laser di fibra 1,5kw pò fà un grande usu di materiali. U costu di foglia metallica hè altu. Salvà i materiali di produzzione salveranu senza dubbiu l'imprese assai spese è impediscenu i sprechi. Hè particularmente adattatu per i bisogni di trasfurmazioni di l'industria di publicità.

Laser-cutting-machine-processing-metal-5
Oghji ghjornu, a macchina di taglia di u laser di fibra di metallu hè un tipu d'equipaghjamentu di trasfurmazioni flessibili, chì si lumineghja in tutte e vita. Cum'è a casa di nascita di lasers industriali in Cina, LXSHOW cuntribuisce à u mercatu equipaggiu di laser più costu.


Tempu di riposu: 17-20 di ghjugnu
robot
robot
robot
robot
robot
robot