Laser Lingxiu vi aiuta à capisce a sicurità daretu à a mascara

uv-fibra-laser-marcatura-machien

The epidemic caused by the new coronavirus is raging all over the world in 2020. Masks can effectively block the infiltration of droplets, blood, body fluids and secretions, interrupt the spread of the virus, and become a necessity of life at this stage. The demand has surged. Many countries and regions have the problem of scarcity of masks. Many manufacturers urgently increase the production of mask machines. The surface printing of masks requires molds and a large amount of ink. The molds cannot be in place in time. Large amounts of ink printing cause great environmental pollution, resulting in a large number of whiteboard masks on the market (no ) Information identification mask). No printing masks flow into the market, giving some unscrupulous traders an opportunity to take advantage of; because some inferior masks are rampant in the market, they are extremely harmful to consumers' health.

U megliu modu di risolve stu tipu di prublema hè di permette à i cunsumatori di massa à identificà facilmente è rapidamente l'infurmazioni di a mascara, sapendu ciò chì pò è ùn pò micca esse acquistatu. Per l'imprese, hè ancu più urgente di migliurà ancu u cuntrollu di qualità è a custruzione di marca di u prucessu di produzione di e maschere.

U metudu tradiziunale di marcatura utilizeghja principarmenti a tecnulugia di codificazione di inchiostru, ma u più svantaghju di sta tecnulugia in u prucessu di pruduzzione di e maschere esistente hè chì ùn pò micca esse flessibule è pruvucarà contaminazione ambientale. Questu porta ancu à u fattu chì e maschere ùn anu micca pussibule espansione per risponde à i bisogni di produzzione in u periodu speciale. .

A pruduzzione flexible di lasers hè stata aduprata in quantità maiò in diverse industrie. A prutezzione ambientale di a tinta di separazione è l'altu gradu di ricunniscenza di i prudutti sò stati ricunnisciuti è usati da una grande quantità di cumpagnie alimentari. In risposta à l'attuale prublema di u logotipu di u mercatu di e maschere, Lingxiu Laser hà realizatu u sviluppu di i prucessi è esperimenti pertinenti, è hà iniziatu una nova tecnulugia d'impressione inchiostrata laser, chì pò mudificà a migliione di u logu di u produttu maschera, migliurà a qualità generale di u pruduttu, è rinfurzà a influenza di a marca di a maschera da a qualità.


Tempu di posta: Maghju-06-2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot