Selezziunate a pusizioni curretta di u focu è tagliate una foglia di metallo d'alta qualità

Diversi pusizioni focali spessu risultatu in diversi gradi di delicatezza di u materiale di cutting, diverse slag appiccicate nantu à u fondu, è ancu u materiale ùn pò micca esse tagliatu;u travagliu di taglio hè diversu, è a distanza trà u focu laser è u materiale di taglio deve esse aghjustatu prima di cutà qualsiasi materiale..Differenti, a pusizione di u focu di umacchina di taglio di fibraserà diversu, cusì cumu sceglie bè?
Definizione di a pusizione di focu: A distanza da u focu à a superficia superiore di a pezza di taglio.A pusizione di focu sopra à a pezza di travagliu hè generalmente chjamata focus pusitivu, è a pusizione di focu sottu à u travagliu hè generalmente chjamata focus negativu.
Impurtanza di a pusizione di focu: Cambia a pusizione di focu significa cambià a dimensione di u puntu nantu à a superficia è à l'internu di u tavulinu, a lunghezza focale diventa più grande, u spot diventa più grossu, a slit diventa più larga è più larga, è a slenderness afecta a zona di riscaldamentu, slit. taglia e scarico di scorie.
Tagliu di focus pusitivu
Per u tagliu di l'ossigenu di l'azzaru di carbonu, aduprendu un focus pusitivu, u rapportu di fondu di u pezzu di travagliu, è a larghezza di taglio di a superficia superiore sò favurevuli à a scaricamentu di scorie, è hè benefica chì l'ossigenu ghjunghje à u fondu di u pezzu per participà à u pienu. reazione d'ossidazione.In un certu intervallu di focus, a dimensione di u focu pusitivu, a dimensione di u locu nantu à a superficia di u bordu, u pre-riscaldamentu intornu à a fessura è a sostituzione è a supplementazione sò più abbastanza, più liscia è luminosa hè a superficia di taglio di l'acciaio di carbone.Stu metudu usa l'acciaio inossidabile per taglià una piastra d'acciaio inossidabile grossa cun focus pusitivu, taglio stabile, bonu per a scarica di scorie è difficiule di riflette a luce blu.

Tagliu di focus negativu
Questu hè, u focu di taglio hè in u travagliu.In questu modu, perchè a distanza focale hè da a superficia di tagliu, a larghezza di tagliu hè relativamente più grande di u puntu di tagliu nantu à a superficia di u travagliu.À u listessu tempu, u flussu di l'aire di cutting hè grande è a temperatura hè abbastanza.Quandu u tagliu di l'acciaio inossidabile, u tagliu di focu negativu hè aduttatu, è a superficia di taglio hè uniformemente texturizzata.
A perforazione di a piastra prima di taglià, perchè a perforazione hà una certa altezza, a perforazione usa un focus negativu, chì pò assicurà chì a dimensione di u puntu à a pusizioni di perforazione hè a più chjuca, a densità d'energia hè a più grande, è a più profonda a perforazione. posizione, u focu negativu hè ridutta.

Taglio zero focus
Questu hè, u focu di taglio hè nantu à a superficia di u travagliu.In generale, a superficia di taglio vicinu à u focu hè relativamente liscia, è a superficia più bassa da u focu di taglio hè gradualmente ruvida.Sta cundizione hè principalmente aduprata per u taglio laser cuntinuu di piastre sottili è laser di impulsu per a vaporizzazione di putenza di alta lunghezza d'onda per tagliate strati di fogli di metallo.


Tempu di post: Feb-14-2020