Soluzioni di taglio di fogli di metalli

Comparatu à u metudu tradiziunale, a macchina di taglio laser per fibre per i tubi  hà i vantaghji di alta precisione, alta velocità, trasfurmazione flessibile, etc., è hà vantaghji evidenti in u trasfurmazione di materiale metallicu cum'è l'acciaio inossidabile, l'acciaio al carboniu, è plache d'aluminiu. . À mezu à elli, u tagliu laser inossidabile è u tagliu laser in acciaio à u carbonu sò i più utilizati, è ci hè una tendenza à rimpiazzà l'equipaggiu di perforazione è a cisa di CNC. Attualmente, i macchine di tagliu laser di 10.000 watt sò stati utilizati in a produzzione industriale in u mercatu. Cù a migliurà di a putenza di e tagliatrici di laser, l'efficienza di taglià laser in acciaio inossidabile è in acciaio di u carbonu hè ancu aumentata in modu esponenziale.

Tradizionale megliu marca di taglio laser di fibra  è prucessu tecnologicu

A tecnulugia convenzionale di trasformazione in lamiera è: processo di taglio-puntura-piegatura-saldatura o processo di taglio-piegatura-saldatura al plasma di fiamma. In fronte di ordini di parechje varietà, piccoli lotti, persunalizazione, di alta qualità è tempu di consegna cortu, hà mancanza evidenti:

● (Punti CNC / Torre di Brick) sò limitazioni per u taglio di e piastre d'acciaio cù un spessore di più di 1,5 mm, è a qualità di a superficia ùn hè micca bona, u costu hè altu, u sonu hè grande, è ùn hè micca propice à prutezzione ambientale;

● U prucessu di taglia d'acqua à alta velocità hè lentu, causendu una seria contaminazione è un altu costu di cunsumu.

U novu tipu di tubu di taglio laser  è taglio di laser à prucessu

Laser cutting is a technological revolution in sheet metal processing and a "machining center" in sheet metal processing. The laser cutting process has the advantages of flexibility and high flexibility. In response to the problems of traditional sheet metal cutting at this stage, the demand for laser cutting is also increasing.

I vantaghji di u novu prucessu di tagliata di fogli sò:

● Cucitura di taglio strettu, bona qualità di taglio, altu gradu d'automatizazione, operazione faciule, bassa intensità di travagliu, senza contaminazione;

● Custu di pruduzzione pocu è un bonu benefiziu ecunomicu.


Post tempu: 28-Ghjugnu 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot