Sei applicazioni di pulizia laser

In l'ultimi 10 anni, a tecnulugia laser hà sviluppatu rapidamente. Tra d'elli, l'appiecazione o f macchina di rimozione portatile is very extensive. The laser cleaning machine combines a variety of irreplaceable technologies: no grinding, no contact, and no thermal effect. In many fields, it gradually replaced the traditional cleaning process. 1000w rust cleaning laser can be used not only to clean the impurities of organic substances, but also to clean inorganic substances, including metal rust, metal particles, dust, etc., which can quickly change the appearance of various materials like magic division".

Eccu sei applicazioni cumuni di pulizia laser.

Pulizia di u
moldu I produttori di pneumatici annuali in u mondu fabricanu centinaie di milioni di pneumatici. Durante u prucessu di produzzione, a pulizia di i muli di u pneumaticu deve esse rapida è affidabile per salvà i tempi di caduta. I metudi tradiziunali di pulizia includenu a sabbia, a pulizia ultrasonica o di diossidu di carboniu, etc., ma questi metudi anu da esse dopu chì u muvimentu caldu hè rinfrescatu per parechje ore, è poi spostatu à u prezzu di eliminazione di ruggine laser. A pulizia pigghia assai tempu è hè facilissimu dannu a precisione di u muffa Soluzione chimica è contaminazione di u rumore è di l'ambiente.
U prezzu di a macchina di eliminazione di ruggine laser pò guidà a luce versu u cantonu mortu di u muffa o parte chì ùn hè micca faciule da rimuchja, cusì hè cunvenutu à aduprà, è à u stessu tempu, u prucessu ùn pruducerà micca gasi tossici. , Ma pò salvà u tempu in standby, evità i danni nantu à i muffa è salvate u guadagnu di e materie prime recuperate rapidamente.

Pulizia d'
arme
(1) U prezzu di a pulizzia di laser
(3) Hè pussibule di sceglie u pezzu di rimozione per rializà l'automatizazione di a pulizia;
(4) Stabiliscendu paràmetri sfarenti, un film protettivu d'ossidu densu o una strata in metallu fustu pò ancu esse furmatu nantu à a superficia di l'uggetti metallici per migliurà a forza di a superficia è a resistenza à a corrosione.
(5) U materiale di scarti rimosse da u laser ùn basamente ùn costituisce micca contaminazione per l'ambiente,
(6) L'operazione remota pò ancu esse fatta, riducendu in modu efficace i danni per a salute per l'operatore.

Pulizia di pintura antica di l'aeronave
A superficia di l'aeronave deve esse ripinta dopu un certu periodu di tempu, ma a pintura antica originale deve esse eliminata completamente prima di pittura. U metudu tradiziunale di eliminazione di pittura meccanica hè faciule per dannu a superficia metallica di l'aeronave è porta periculi nascosti à u volu. Quandu utilizate parechje lasers per pulizziare a macchina à u stessu tempu, a capa di pittura nantu à a superficia di un Airbus A320 pò esse completamente rimossa in dui ghjorni senza dannu a superficia di u metallu.

Pulizia di pareti esterni di l'edificazioni
L'elettore di ruggine laser in vendita offre una bona suluzione per a pulizia di e pareti esterni di l'edificazioni attraversu fibre ottiche. Si pò pulizziare effittivamenti varie impurità di varie pietre, metalli, è vetro, è hè parechje volte più efficente da a pulizia convenzionale. Pò smarisce i punti neri è i macchi di culore nantu à diverse pietre di edifizii.

Pulizia in l'industria elettronica
Prima di saldà a scheda di circuitu, i pins di cumpunenti sò deve esse disossidati currettamente per assicura un cuntattu elettricu megliu, è i pin ùn deve esse dannighjati durante u prucessu di decontaminazione. Pò rializà i esigenze d'usu, è l'efficienza hè assai alta, solu bisognu à irradiate u laser una volta per ogni pin.

Pulizia di dester in l'industria di strumenti L'industria di
i macchinarii richiede spessu e rimesse di l'esteri è d'oliu minerale chì sò lubrificati è resistenti à a corrosione. I metudi chimichi cumunimenti utilizati in u passatu sò spessu residui. A deesterificazione laser pò eliminà completamente l'esteri è l'oliu minerale senza dannu a superficie di e parti. Perchè l'eliminazione di l'impurità hè realizata da onda di scossa, a vaporizzazione splusiva di una fina capa di ossidu nantu à a superficia di e parti formanu una onda di scossa, risultatu in a rimozione di a terra, invece di l'interazione meccanica.

Sei applicazioni di pulizia di laser

U prezzu portatile di eliminazione di ruggine laser lanciatu da LXSHOW hà i vantaghji di una correzione faciule, una integrazione faciule di l'automatizazione, senza reagenti chimichi, ponu esse puliti da e superfici di raccordu, di alta pulizia è di alta precisione, quasi nisun dannu in a superficia, parechji prublemi chì a pulizia tradiziunale ùn pò micca. risolvi A macchina pò esse risoltu facilmente.


Tempu di riposu: 17-20 di ghjugnu
robot
robot
robot
robot
robot
robot