Diece vantaghji di una macchina di taglio laser di fibra

LXSHOW-diverse-tipi di-fibra-laser-cutting

Machine di taglio laser di fibre di metallu  hè largamente utilizatu in a trasfurmazioni è a pruduzzione industriale. In u prucessu di utilizazione, ùn pò micca solu scuntrà i esigenze di pruduzzione d'alta efficienza, ma ancu uttene standardi di tagliu d'alta precisione, chì hè assai populari trà l'utilizatori.

1. A causa di u trasfurmazione senza cuntattu, l'energia è a velocità di muvimentu di u fasciu laser di a macchina di tagliu laser di fibra sò regulabili, cusì una varietà di processazione pò esse uttenuta.

2. A ricca varietà di materiali di trasfurmazioni hè unu di i vantaghji di a macchina di taglio laser di fibra. Pò esse usatu per processà una varietà di metalli è micca di metalli, in particulare i materiali cun durezza alta, fragilità alta è altu puntu di fusione.

3. No "tool" wear and no "cutting force" act on the workpiece during processing.

4. A zona affettata da u calore di u pezzu trasfurmatu hè chjuca, a deformazione termale di u pezzu hè pocu, è u voluminu di trasfurmazioni sussegwente hè chjucu.

5. Diversi travaglii pò esse realizati nantu à u piezzu in u cuntainer chjusu per mezu di u trasparente.

6. Hè faciule guidà. Pò rializà u cambiamentu di tutte e direzzione attraversu a focu. Hè assai faciule da coperà u sistema CNC. Hè un metudu di tagliu estremamente flexible per a trasfurmazioni di pezzi di travagliu cumplessi.

7. Un altu gradu di automatizazione, pò esse cumplettamente chinu di trasfurmazioni, senza contaminazione, bassu sonu, migliurà assai l'ambiente di travagliu di l'operatore.

8. U sistema stessu hè un inseme di sistema urdinatore, chì pò esse dispostu convenientemente, mudificatu è adattatu per un trattamentu persunalizatu, soprattuttu per certi pezzi di lamiera cù forme di contorni cumplessi, a riduzione di u voluminu ùn varieghja micca assai, è u ciculu di vita di u produttu. ùn hè micca longu. U costu è u tempu ecunomicu sò ridotti, è ùn hè micca costuvule di fabricà stampi. U taglio laser hè particularmente vantaggioso.

9. A densità di energia di trasfurmazione hè grande, u tempu di azzione hè cortu, a zona affettata da u calore hè chjuca, a deformazione termale hè chjuca, è u stress termale hè chjucu. Inoltre, u laser hè processazione di cuntattu non meccanicu, chì ùn hà micca stress meccanicu nantu à u pezzu di travagliu è hè adattatu per a lavorazione precisa.

10. Fusione qualsiasi metallu cun alta densità d'energia hè particulare adattatu per a trasfurmazioni di certi materiali cù durezza alta, fragilità è altu puntu di fusione chì sò difficiuli di processà.

Dopu avè capitu, avemu truvatu chì a macchina di tagliu laser di fibra stessu hà parechji vantaghji. Credu chì l'aghjurnamentu cuntinuu è u sviluppu di i prudutti di cunversione anu ancu un rolu più grande.

 

Next hè Vidéo machine à punta di lu laser Fiber:

https://youtu.be/1uJBVFRKOJ0


Tempu di posta: Maghju-06-2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot