U principiu di marcatura laser per maschere protettive mediche

UV-fibre-laser-marcatura-machien

A maschera protettiva medica hè un materiale di tela micca tissutu, chì hè cumpostu da fibri orientati o casuali, è hè in generale una struttura multi-strata, generalmente chjamata struttura SMS. Attualmente, u più altu numeru di strati hè di 5 strati, vale à dì, SMMMS (spunbond, meltblown) sò cumposti da polipropilene. A capa M usa tessuto non tessuto fusibile cum'è a capa di filtru. Perchè e so fibre sò distribuite aleatoriamente è anu una dimensione tridimensionale cumplessa, a funzione più grande hè chì hè cumpostu di fibre ultrafine, l'area specifica di a fibra, è a capacità di adsorbà particelle hè prevista; I fibri sò distribuiti aleatoriamente per furmà un gran numaru di picculi spurti, è a distribuzione di a lunghezza hè uniforme, a dimensione di i pori di i filtri hè chjuca, è l'efficienza di filtrazione hè alta, cusì u rendiment di filtrazione di a maschera protettiva medica non tissata hè luntanu. da a maschera di gasa tradiziunale.

Tessuti non tessuti SMS utilizanu polipropilene (cù bacteriostasi naturali è idrofobicità) cum'è materia prima principale, è u diametru di e fibre pò righjunghje 0,5-10um. Queste fibre ultrafine cù struttura capillaria unica aumentanu u numeru è a lunghezza di fibre per unità di unità, cusì chì A superficia di marcatura laser fusiona hè un tela non tissuta di materiale di polipropilene in capa S. U tela spray hà una bona filtrabilità di l'aria è hè un bonu materiale per parechje maschere.

Cum'è in tutti i prudutti medici è di salute, i marchi anti-falsificazione sò una parte impurtante di i prudutti di maschera.

Oghje, cumparatu cù a tecnulugia tradiziunale di stampa di inchiostru, a marcatura laser hà e caratteristiche di non-tossica, non-contaminante, alta efficienza, alta risoluzione, alta finezza è resistenza à l'usura. prublema. Si pò dì chì a tecnulugia di marcatura laser hè accolta in l'industria medica da a so nascita.

U principiu di a tecnulugia di marcatura laser hè principalmente irradiate a superficia di u materiale cun un laser cù una alta densità di energia, in modu chì a superficie di u materiale hè vaporizata per espone sustanzi profondi, o a reazione chimica di a superficie di u materiale sottumette à. cambiamentu di culore sottu l'effettu di l'irradiazione luminosa. Perchè u processu laser hè un trattamentu senza cuntattu, l'utillita ùn interferirà micca cù a friczione diretta di a superficia di u pezzu, cusì a velocità di trasfurmazione di laser hè estremamente rapida, è l'ughjettu di processazione hè affettatu da u calore in un intervallu è ùn genera micca rumore. . . Duvuta à l'aghjustamentu di l'energia di u raghju laser è a velocità di movimentu di u fasciu, u processu laser pò esse appiicatu à sfarenti livelli è intervalli.

Attualmente, ci sò dui principii accettati di trasfurmazioni di laser: trasfurmazione termica laser è trasfurmazione fotochimica (ancu cunnisciuta cum'è trasfurmazione di friddu). Lingxiu Laser hà sceltu un laser ultraviolette di larga ondulazione per u processu di marcatura.

Quandu u laser ultraviolette di corta ondulazione agisce nantu à u polimeru, rumpia direttamente u ligame chimicu di u materiale, cusì chì i frammenti di materiale sò trasferiti in forma di particelle chjuchi o di gas, per ottene u scopu di rimpiazzà è sguassà u materiale. , generando cusì un marcatu lisu, chjaru è leghjitu dentru u materiale. Siccomu a maiò parte di l'energia hè aduprata per rumpia i ligami chimichi, pocu energia hè cunverta in energia di calore, chì pò basamente eliminà i cambiamenti in a zona affettata da u calore (HAZ) è i materiali circundanti, assicurendu chì i materiali ùn seranu deformati da u calore.

Cold working (ultraviolet) photons with high load energy can break the chemical bonds inside the material (especially organic materials) or the surrounding medium, causing non-thermal process damage to the material. This kind of cold working is of special significance in laser marking, because it is not thermal ablation, but it does not produce "thermal damage" auxiliary, cold peeling that breaks the chemical bond, so it does not affect the inner layer and the surrounding area of the processed surface layer. Produce heating or thermal deformation.

Because the transients generated by the hot processing light source cause damage to the outer and middle surface of the mask, which affects the filterability of the mask, the Lingxiu Laser replaces the "cold processing" ultraviolet laser to mark the surface layer of the mask.

 


Tempu di posta: Maghju-06-2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot