Chì materiali cumuni ùn ponu micca trasfurmati da una macchina di taglio laser di fibra?

Comu tutti sapemu, l'ughjettu di trasfurmazione di a macchina tagliatrice laser laser cnc hè materiale metallicu, cusì pò cutà solu a maiò parte di i materiali metallichi, micca metalli micca cum'è tela, cuir è pietre. Questu hè chì a gamma di ondulazione di a macchina di taglio laser di fibra 1000w ùn hè micca in u intervallu d'absorzione di e materie altru cà a maiò parte di materiali metallici. Quandu si taglianu certi metalli o non-metalli, si pò accade assorbimentu insufficiente, chì face l'effettu di taglio imprevedibile. Sutta e cundizioni tecniche attuale di a macchina tagliente per tubi laser in fibra, i vantaghji di applicà à un taglio non metallo ùn sò micca assai evidenti, naturalmente, ùn pò micca escludere a pussibilità di futuru sviluppu in questa zona.

Ciò chì u materiale cumune ùn pò micca esse trasfurmatu-da-fibra-laser-taglio-macchina

Quandu s'utilice per tagliate materiali metallichi altamente riflettenti, i lasers di fibra spessu anu prublemi. i fabbricanti di taglio laser di fibre 4kw deve cunsiglià à l'utilizatori di una macchina di taglio laser di fibra 1500w per micca di cutà materiale metallicu cum'è l'aluminiu è u rame per un bellu pezzu, perchè sti materiali sò materiali altamente riflettenti, è a lunghezza d'onda di u laser ùn hè micca assai adatta per l'absorzione di sti materiali. U tassu d'absorzione di l'energia di u fasciu hè assai bassu, è assai energia serà riflessa per dannighjà a lente protettiva davanti à a testa laser, chì hà da aumentà u cunsumu di cunsumatori. Se vulete tagliate l'aluminiu è u rame, duvete fabricà dispusitivi addiziunali di prutezzione speciale.

Sicondu a differente putenza di a macchina di tagliu di u tubu di laser di fibra, u spessore di taglia cambiarà ancu. A più grande hè a putenza, più grande hè u spessore di taglio, più sottile u materiale metallico, più veloce è a velocità di taglio, cusì u vantaghju di a macchina di taglio laser di fibra di tubu per un taglio di piastra media è magre sarà assai evidente.


Tempu di posta: 13-20-20
robot
robot
robot
robot
robot
robot