Samsung Galaxy S20 FE hè statu liberatu, chì pò fà a macchina di taglio di metalli laser

À 22 ore u 23 di settembre, Samsung Electronics hà tenutu a cunferenza in linea globale Galaxy S20 FE, liberando ufficialmente u novu membru di a serie Galaxy S20, u Galaxy S20 FE."FE" hè l'abbreviazione di "Fan Edition".Cum'è u Galaxy S20, u Galaxy S20 FE usa una suluzione di schermu per scavà buche.Samsung "Galaxy Unpacket for Every Fan" hè statu ufficialmente liberatu.

Allora, chì sò l'applicazionimacchina di taglio laser in fibrain l'industria di u telefuninu?

1. Taglio pannellu schermu di u telefuninu

1 Samsung Galaxy S20 FE hè statu liberatu, chì pò fà a macchina di taglio di metalli laser

Galaxy S20 FE ùn utilizeghja micca u solitu disignu di schermu curvatu o micro-curvutu di Samsung.Invece, torna à u screnu drittu.In cunfrontu cù l'altri membri di a serie Samsung Galaxy S20, ancu s'è u Galaxy S20 FE usa ancu un disignu di punch frontale, U disignu di u screnu drittu hè sempre assai attraente.Avete da sapè chì a serie S20 usa schermi iperboloidi.Ci hè una bona distinzione trà i dui in quantu à u disignu di u screnu.

Ftaglio laser iberhè u megliu equipamentu di trasfurmazioni per u tagliu in forma speciale di a pantalla completa di i telefuni mobili.U taglio laser hè un metudu di trasfurmazioni senza cuntattu, chì ùn pruvucarà micca u materiale di taglio per esse danatu da u stress meccanicu.U travagliu trattatu hà una piccula zona affettata da u calore, una piccula deformazione termale di u travagliu, è una piccula quantità di trasfurmazioni sussegwente.Inoltre, utagliatore di lamiera laserhè assai efficace è faciule da guidà.Si pò rializà a trasfurmazioni di diverse direzzione attraversu focusing.Hè assai faciule di cooperà cù u sistema di cuntrollu numericu.Hè un metudu di taglio estremamente flessibile per trasfurmà pezzi cumplessi.

2. Camera taglio film prutittivu
2 Samsung Galaxy S20 FE hè statu liberatu, chì pò fà a macchina di taglio di metalli laser

Samsung Galaxy S20 FE hè dotatu di una cumminazione di càmera posteriore prufessiunale è di una camera frontale di 32 megapixel, chì permette à l'utilizatori di catturà mumenti meravigliosi è indimenticabili cù alta qualità d'imaghjini in ogni momentu è in ogni locu.Grazie à u grande sensore d'imaghjini è a tecnulugia di sintesi multi-frame AI, l'utilizatori ponu piglià foto o video delicate è in movimentu ancu in ambienti di poca luce.

A maiò parte di a film protettiva di a càmera di u telefuninu usa materiale di zaffiro, chì hà una migliore resistenza à i scratch è una durezza più alta cà u vetru.Sta durezza rende ancu u prucessu meccanicu ordinariu incapace di taglià in modu efficace, mentrimacchina di taglio laser azzaruùn hè micca affettatu da durezza è fragilità.L'impattu di u prucessu di split d'alta veloce è di alta qualità pò esse cumpletu.

3. Circuit board taglio FPC

3 Samsung Galaxy S20 FE hè statu liberatu, chì pò fà a macchina di taglio di metalli laser

Cù a prumuzione è u sviluppu di a tecnulugia 5G, l'industria di i telefoni cellulari hà da passà grandi cambiamenti in a tendenza di novi cambiamenti tecnologichi, da i materiali à i prucessi di fabricazione, è i cumpunenti core cum'è chips, antenne terminali è circuiti di circuiti seranu più raffinati.Cum'è un strumentu di trasfurmazioni senza cuntattu, u precisione macchina di taglio laser per fogli di metallo hà un vantaghju unicu in u prucessu di taglio di circuiti flessibili FPC.Ùn hè micca bisognu di fà un cuteddu di incisione, è pò compie rapidamente a produzzione di campioni è accurtà u ciculu di produzzione di u produttu.

Vantaghji di precisionemacchina di taglio laser in fibra cnc:

1. Hè largamente utilizatu in l'industrii cum'è l'elettronica, l'apparecchi elettrici è altre machini di precisione è hardware, industrii 3C.

2. A piattaforma di travagliu di marmura hè aduttatu, è l'accionamentu di viti assicura un funziunamentu stabile à longu andà.

3. Aduttà mutore cumplettamente chjusu.

4. Optional camera dispusitivu pusizioni automatica.

5. Cù a funzione di pusizioni camera.

Stu telefunu serà dispunibule per pre-ordini in u mondu sanu da u marcuri è serà vindutu n magazzini u 2 d'ottobre. Sicondu i media coreani TheLec, Samsung Electronics hà dichjaratu chì u so pianu di produzzione Samsung Galaxy S20 FE hè 10 milioni di unità.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2020