Classificazione è putenza applicabile di u lettu di tornu di a macchina di taglio laser in fibra

Piastra-saldatura-tornu-lettu-di-fibra-tagliatrice-laser-2
Piastra-saldatura-tornu-lettu-di-fibra-tagliatrice-laser-1

I requisiti di stabilità di a machina strumentufibra di macchina di taglio lasersò assai alti, è a macchina strumentu d'alta precisione è d'alta stabilità conduce à migliurà a precisione di taglio di umacchina di taglio laser in fibra di metallu.Attualmente, u lettu di mainstreammacchina di taglio laser in fibra 1530nantu à u mercatu hè generalmente divisu in dui tippi: lettu di ghisa (cast di una sola pezza) è lettu saldatu (saldatura tubu-sheet).U prezzu dimacchina di taglio laser in fibra di metalluhè relativamente caru, è i cunsumatori tendenu à esse più intricati quandu sceglienu, per paura chì una scelta sbagliata pruvucarà più perdite prima.

LXSHOW'smacchina di taglio laser in fibra di metalloadopta lettu di saldatura.U corpu di u tailor-weldedmacchina di taglio laser in fibra di metalluL'attrezzatura hè fatta saldando piastre o tubi d'acciaio cum'è u nome suggerisce.A saldatura di tubi hè saldata una per una, è a tecnulugia di trasfurmazioni hè relativamente simplice.A saldatura di piastra hè saldata pezzu per pezzu di piastra d'acciaio, u lettu hè più pesante, stabile è forte.U lettu di saldatura di LXSHOWmacchina di taglio laser in fibra otticahà duie cunfigurazioni per i clienti à sceglie: lettu di saldatura di tubu è lettu di saldatura di piastra.

Lettu di tornu di saldatura di tubi

Hè saldatu cù tubi quadrati.A struttura interna di u lettu adopra l'aeronautica di l'aeronautica metallica, chì hè saldata da parechji tubi rettangulari.U tubu internu hè dotatu di rinforzi per aumentà a forza è a resistenza di trazione di u lettu, aumentà a resistenza di trazione è a stabilità di a superficia di a guida di guida, è evite in modu efficace a deformazione di u lettu.U vantaghju hè chì hè ecunomica è applicabile, è u costu hè bassu.U svantaghju hè a poca capacità di trasportu di u lettu, chì hè solu adattatu per a bassa putenzatagliatrice laser in fibra.

Tubu-saldatura-tornu-lettu di macchina di taglio laser in fibra

Lettu di tornu di saldatura di piastra

Hè saldatu da una piastra d'acciaio.U lettu di saldatura di piastra hè sottumessu à u trattamentu d'anneling di sollievu di stress nantu à a basa di u pesu più pesante, perchè u lettu ùn hè micca faciule da deformà è hè più stabile.A struttura unica di saldatura di u lettu di a saldatrice di piastra pò dissiparà rapidamente a forza in u prucessu di muvimentu, in modu di ottene un effettu di assorbimentu di scossa megliu, chì pò riduce in modu efficace l'errore causatu da a vibrazione durante u prucessu di taglio, è rende u tagliu più grande. precisu.Quandu i clienti anu bisognu di taglià materiali più grossi è esigenumacchina di taglio laser in fibra di alta putenza(sopra 4000W), a cunfigurazione di umacchina di taglio laser in fibra 3015corpu hè cambiatu da a saldatura di tubu à a tenacità di piastra, è pudete sceglie di stallà una tavola di scambiu per migliuràmacchina di taglio laser in fibra Raycusefficienza di u travagliu.

Piastra-saldatura-tornu-lettu di macchina di taglio laser in fibra

Vantaghji di u lettu di tornu di saldatura:

Per ottimisà u disignu di u lettu di tornu di saldatura seccionale. Lettu di tornu à mezu à a barra di rinforzu, migliurà a stabilità di u lettu di tornu, impediscenu a deformazione di u lettu di tornu.

Utilizendu un muru di saldatura di precisione in piastra d'acciaio solidu di 10 mm di spessore. A lunghezza regulare di u muru hè saldata per rinfurzà a lastra per fà u muru più stabile è fermu. U muru quadru di 200 mm * 200 mm hè utilizatu per cunnette i mura di i dui lati per assicurà. l'integrità di u machine.High temperature annealing à caccià interal stess, à assicurà chì u strumentu machine à ùn deform per una longa vita.

A struttura interna di u lettu adopra l'aeronautica di l'aviò, chì hè saldata da una quantità di tubi rettangulari.I stiffeners sò disposti à l'internu di i tubi per aumentà a forza è a forza di tensione di u lettu, aumenta ancu a resistenza è a stabilità di a guida di guida in modu efficace per evità a deformazione di u lettu.


Tempu di post: 12-aug-2020