10 funzioni di a macchina di tagliu laser à fibra

macchina-di-taglio-di-fibre-per-acciaio-inossidabile

1.Auto-seguenti: tagliu di a macchina di taglio laser di fibra per u metallu segue automaticamente durante l'operazione.

2.Sortazione automatica: prugrammazione, nidificazione è nidificazione di e parti da taglià.

3. Compensazione automatica: per cumpensà a differenza di dimensione causata da a perdita di u kerf, a tagliu di a macchina di taglio laser in fibra cumpensa automaticamente u materiale per assicurà a precisione di u pruduttu.

4.Automatic edge find: Percece l'angulu di inclinazione è l'urigine di u fogliu, è tagliate à l'angulu è a pusizione adatta per u fogliu per evità u rossu di materie prime.

Memoria 5.Breakpoint: Quandu a putenza hè spenta, u sistema registra u statu di sospensione di a macchina, è dopu u tagliu laser in fibra di macchina taglia , pò continuà à travaglià nantu à a basa originale.

6.Automatic leapfrog: U muvimentu parabolicu hè adupratu in u colpu di ralentimentu per riduce u tempu di alzà a testa di tagliu è migliurà l'efficienza di tagliu. Hè cumunimenti cunnisciutu cum'è "leapfrog".

7.Automaticamente camminate u quadru: prima chì u materiale sia tagliatu, cunfirmate a gamma di trasfurmazioni attraversu u paràmetru di u software, è assicuratevi chì u materiale di tagliu necessariu ùn cambia.

Aghjunghjite automaticamente u cunduttore: stabilisce automaticamente a pusizione di u principale per prevene i cremuli à u principiu è à a fine di u pezzu.

8. Tagliu à bordu: a macchina di taglio laser di foglia di fibre di metallo organizza e parti cù i lati lunghi u più longu pussibule in una manera longa-laterale-longa-laterale secondu certe regule, è taglia solu a parte cumuna di u bordu di l'esternu contorni di queste parti quandu u cumandu di tagliu hè generatu. Risparmia tempu è risparmia materiali.

9. Pudete leghje i fugliali di furmatu DXF / AI / PLT è codici G standard internaziunali

10. Micro lea automatica: Durante u funziunamentu di macchina di taglio laser in fibra per tagliu in acciaio inox , a parte è a piastra ùn sò micca separate per assicurà chì a parte ùn sia micca deformata è a sicurezza di a testa laser durante u muvimentu rapidu.


Post time: Aug-13-2021
robot
robot
robot
robot
robot
robot