Vantaghji di tecnulugia di pulizia di laser

Vantaghji-di-tecnulugia-pulizia di lu laser

Comparatu cù i metudi di pulizia tradiziunali cum'è a pulizia meccanica per frizzione, a pulizia chimica di a corrosione, a pulizia di un forte impattu forte liquidu è a pulizia ultrasonica di alta frequenza, a pulizia laser hà vantaghji evidenti.
1. Un apparecchiu di rimozione di ruggine portatile is a "green" cleaning method, without the use of any chemical agents and cleaning fluids. The cleaned waste is basically solid powder, small in size, easy to store, recyclable, and can easily solve the chemical cleaning belt The problem of environmental pollution.
2. U mètudu tradiziunale di pulizia hè generalmente a pulizia di cuntattu, chì hà una forza meccanica nantu à a superficia di l'ughjettu di pulizia, a superficia di l'ughjettu dannatu o u materiale di pulizia hè attaccatu à a superficie di l'ughjettu da esse pulita, è ùn pò esse eliminata , resultendu in contaminazione secundaria. L'armunia è u non-cuntattu facenu risolte sti prublemi.
3. U laser pò esse trasmessu à traversu a fibra ottica, cooperà cù a manu di u robot è u robot, è realizà l'operazione à longa distanza convenientemente, è pò pulisce e parti chì ùn sò micca difficili d'attenzione cù u metudu tradiziunale. Questu pò assicurà a sicurezza di u persunale in certi lochi periculosi.
4. Un scaricamentu laser à alta velocità portable pò sguassà diversi tipi di contaminanti nantu à a superficia di diversi materiali, ottenendu un gradu di pulizia chì ùn pò micca esse uttenuta da una pulizia convenzionale. Pò ancu pulisce selettivamente contaminanti nantu à a superficia di u materiale senza danni a superficia di u materiale.
5. A rimozione laser rossa hà una efficienza alta è risparmia tempu.
6. Eppuru chì u sistema di laser di a macchina discalizante hà un altu investimentu iniziale in una sola volta, u sistema di pulizia pò esse adupratu in modu stabbli per un longu periodu di tempu, cù costi di operazione bassi è un costu operatore di circa 10 yuani per ora. Hè più impurtante, pò esse facilmente automatizatu.


Tempu di posta: 21-20-20
robot
robot
robot
robot
robot
robot