Composizione è mantenimentu di a macchina tagliata di laser di fibre di metallu

A cumpusizioni di u capellu di taglio taglio di a macchina di taglio laser di fibra metallica

Componente di collimazione: Converge a luce divergente trasmessa da a fibra ottica, è l'affissà o cullabu. U cumpunimentu di colimazione includa ancu una parte di centramentu di collimazione è una parte di refrescanza d'acqua.

Composizione è mantenimentu-di-laser-taglio-capu-di-metallu-fibre-laser-taglio-macchina-2
Cumpusizioni è mantenimentu-di-laser-taglio-capu-di-metallu-fibre-laser-taglio-macchina-1
Composizione è mantenimentu-di-laser-taglio-capu-di-metallu-fibre-laser-taglio-macchina-3

Component di focu: Hè postu in u corpu per focu u raghju laser parallulu collimatu. A pusizione di focu pò esse cambiata per mezu di a parte focale di u cumpunente di messa in fucile per risponde à i bisogni di lazzi di ferru  per tagliate sfarenti materiali è piatti di spessore differenti.

Casella di spechju protettiva: usata per isolà u mondu esternu da u percorsu otticu internu di a testa di  taglio di a macchina di taglio di laser di latone , assicurendu u sigillatu di u percorsu otticu, impedisce chì a polvera è l'impurità entranu in a strada ottica, è allargate a vita di u capu di tagliata di fibre.

Sensore è scatula di cuntrollu: A distanza tra a testa di taglio di a tagliatrice laser in acciaio inox  è a superficie di u pezzu di travagliu pò esse mantenuta stabile per un bellu pezzu è affidabile, dendu una garanzia per ottene a migliore qualità di taglio.

Nozzulu di taglio: stallatu in u fronte di a testa di taglio di e macchine per taglio laser di metallu , hè u canale m per u raghju laser è u gasu ausiliariu. U gasu auxiliare forma un flussu d'aria d'alta velocità dopu avè attraversatu a cavità di l'ugnu di taglio. Soffia u materiale fuso per ottene u scopu di tagliatu.

Mantenimentu di un capeddu di  taglio laser di una macchina di taglia laser metallica fina

♦ Utilizate un pinzellu per pulizziari a polvara prima di andà in opera, è dopu pulite tutta a superficia di a testa di tagliu di a macchina di taglio laser di fibra per u metallu  cun una piccula alcolu cun un tela senza polvera (fate nota chì ùn pò micca aduprà soffia d'aria).

♦ Prima di taglià a macchina tagliatrice laser cnc metallica , verificate se a luce surtite da u centru di l'ugghiu, altrimenti, riattalate è calibrate.

♦ Verificate a rotondità è a pulizia di l' ughjettore di a macchina di taglia d'acciaio cnc laser  prima di cutà, è pulite l'ugnu.

♦ Verificate se a lente protettiva di a  lamina di taglio laser di fibre  hè pulita ogni ghjornu, altrimenti, pulite la lente protettiva cù isopropanol o alcolu analiticu (alcolu sopra à 99,5%), pulita è pulita senza lasciare marche d'acqua.

♦ Verificate l'anellu ceramicu, u filu SMA, u pin PIN, e preamplificatori ogni ghjornu per avè alluntanate è materia straniera. Rinsignate e pulite.


Post tempu: 12-20 d'Agostu
robot
robot
robot
robot
robot
robot