Taglierina laser in fibra ottica aduprata in iPhone 12 Pro è iPhone 12

2 1kw-laser 1 laser-machine-cut-prezzu di metallu  3-machine-cutting-laser-fibre-prezzu

L'iPhone 12 hè statu ufficialmente annunziatu è sustene e rete 5G. L'uffiziale offre 5 culori da sceglie, da 799 $.

The iPhone12 mini will be the same size as the iPhone8, with a 5.4-inch display, and its performance will be the same as the iPhone12. According to the official introduction, this is the world's lightest, smallest and thinnest 5G mobile phone.

L'iPhone 12 Pro utilizza un display da 6,1 pollici è hè dotatu di trè fotocamere posteriori. U 12 Pro farà una grande avanzata in a ripresa di fotocamera è supporterà Apple ProRAW per funzioni di ripresa più putenti.

Scrizzione di a macchina di taglio di metalli laser à fibra  in industria di telefunini mobili:

Oghje ghjornu, a maiò parte di i pruduttori di cunchiglie di telefuninu mobile usanu cunchiglie in lega di plastica è d'aluminiu. Marcatura laser, foratura laser è tagliu di metallu laser à fibre sò cumuni nantu à e cunchiglie di telefuninu.

In i primi apparecchi di perforazione di telefuni mobili, u modu di perforazione meccanica hè stata aduprata. Dopu l'introduzione di a tecnulugia laser, a so qualità di tagliu di alta qualità è a velocità d'alta efficienza anu riduttu assai i costi di travagliu. A macchina à taglio laser in acciaio inox  ha e caratteristiche di una operazione faciule senza manutenzione, trasfurmazione senza cuntattu è senza cunsumabili, chì risparmia i costi di produzione. Questa hè senza dubbitu a scelta migliore per i pruduttori per accurtà u ciclu di produzione, risparmià costi è realizà u prucessu di automazione industriale. U vantaghju di aduprà a hè chì u diametru di u foru di a perforazione hè più chjucu, è ùn hè necessariu alcun trasfurmazioni successivi per a furmazione unica.

A taglio di a macchina di taglio laser di fibra metallica in a cunchiglia di u telefuninu hè principalmente u tagliu di u cunchju è u tagliu di u vetru di u schermu. A  macchina di tagliu laser di fibra di scrivania hè aduprata un pocu di più in u tagliu di u schermu, è parechje cumpagnie nantu à a cunchiglia utilizanu una volta una tecnulugia di stampaggio è tecnulugia di machining, cum'è Apple mobile è cacciatu stratu per stratu, lascendu u solcu di quellu pezzu.

LXSHOW hà ancu lanciatu prudutti cunnessi in OLED, copertura 3D, ricunniscenza di impronte digitali è altri campi. Per u corpu di metallu di telefuninu mobile, LXSHOW pò realizà applicazioni cume marcatura, scribing, patterning, taglio di quadri, ecc. Hè ancu dotatu di un laser verde per assicurà l'effettu di punching in pusizioni speciali; nantu à materiali non metallici, u tagliu di pelle pò esse adupratu per uttene l'effettu Megliu ch'è l'effettu di a trasformazione di diossidu di carbonu.

Sicondu e ricerche di l'industria, a proporzione di l'iPhone 12 mini (5,4 pollici), l'iPhone 12, l'iPhone 12 Pro (6,1 pollici cù trè lenti) è l'iPhone 12 Pro Max (6,7 pollici) hè di 20-25%, 40-45%, 15 –20% è 15-20%. Ancu se u prezzu di l'iPhone 12 mini hè relativamente bassu, ùn pò micca risponde à i bisogni generali di l'utilizatori per un grande schermu. Ancu se l'iPhone 12 Pro è Pro Max anu specifiche più alte, i so prezzi sò più alti. Dunque, hè cunsideratu ragiunevule chì l'iPhone 12 abbia a proporzione più alta di spedizione in a serie iPhone 12 (serie 12).


Tempu di posta: Oct-16-2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot