Tubu di taglio laser machine à taglio

Tube-laser-cutting-machine-cutting-pipe-1
Tube-laser-cutting-machine-cutting-pipe-3
Tube-laser-cutting-machine-cutting-pipe-2

I tubi metallichi sò spessu usati in l'aerospaziale, a machina di custruzzione, l'industria di l'automobilistica, a petrachimica, l'agricultura è a vittura di animali è altre industrie. Hè necessariu prucessione i tubi di metallu in parti di sfarenti forme è taglia per risponde à i bisogni di sfarenti scenarii di travagliu. A  tube laser cutting machine is particularly suitable for processing various metal pipes. High flexibility and high automation are the characteristics of the tube laser cutting system, which can realize the production mode of different materials in small batches and multiple varieties.

A seguente introducirà a tecnulugia chjave di u sistema di taglio laser di u  tubu di taglio laser di u tubulu.

Sistema di focu di guida di luci

A funzione di u sistema di focu di guida di luce hè di guidà l'output di raghju luminoso da u generatore di a  macchina  di taglia di u macchina di taglio laser di tubu metallicu  per surtite modi di bassu ordine. Quandu u tubu di taglio laser taglia  u tubu, in modu di fà u diametru di u focus di fasciu più chjucu, l'ordine di u modalità trasversale di u laser deve esse chjucu, preferibile u modu fundamentale. U capu di  taglio di a macchina di taglio laser di fibre di pipa  hè equipatu cun una lente di focu. Dopu chì u raghju laser hè cuncentratu da a lente, un puntu di focu più chjucu pò esse uttenuta, per chì u tagliu di tubu d'alta qualità pò esse realizatu. Control toTractoriu di a testa di taglio

Quandu a macchina  tagliata di macchina di tagliu laser di fibra per u per registrà u valore di coordenata di u prucessu di trasfurmazione. è generà u prugramma di trasfurmazioni.

Controlla automatica di a pusizione di focu di a tubu

Un fattore impurtante chì afecta a qualità di taglio hè a pusizione focale di a macchina di taglio laser di tubu tondo . Hè una di e tecnulugia chjave per i tubi di taglio laser per fà a direzione verticale di u focu relative à a superficia di u pezzu di travagliu senza cambià attraversu i dispositi di misurazione è di cuntrollu automaticu. Attraversu l'integrazione di u cuntrollu di pusizione di messa in laser è l'assi lineale di sistema di trasfurmazione di laser (XYZ), u muvimentu di a testa di taglio hè più ligera è più flessibile, è a pusizione di u puntu di messa à puntu pò esse cumplettamente capita, evitendu a testa di taglio e taglio pipa o tubu durante a trasfurmazioni. Altri objetti sò colpi.


Post tempu: 12-20 d'Agostu
robot
robot
robot
robot
robot
robot