Applicazione di laser cnc machine à taglia laser in a vita ogni ghjornu

Macchina di taglio laser di fibra di metallo di acciaio sounds far away from us. Most people really don't understand what it means. They only know that it can be cut, but they don't know what items can be cut, and they don't know how to cut. In fact, fiber laser machine metal cut has already been integrated into our lives. As long as you look carefully, you will find that laser cutting products can be seen everywhere, and you can feel the changes it brings to our lives everywhere. A series of colorful lampshades such as table lamps at home, lamps in the living room, mini lamps on the dining table, some are hollow, some are shell-shaped, or are flowers...
In fatti, queste lampade ùn sò micca fatte à a manu, è ùn sò più gravure tradiziunali. Basalmenti sò tagliati da a macchina di taglio laser di fibra 1325l. A macchina à taglia laser 1kw di fibra pò fà a lampada secondu a forma di u disegnu di cuncepimentu, decide induve scavà, induve avè u mudellu, è induve guardà u listessu, cusì per processà l'allume cù diverse forme.
A nostra vita hà diventatu gradualmente più riccu, è in u casu di l'alimentariu è u vestitu, a ghjente hà cuminciatu à perseguite una vita stilata è persunalizata. I stili di mobili sò più è più diversi. Tutti i ghjorni venemu in cuntattu cù l'apparecchi di casa cum'è TV è frigoriferi. Parechji di questi casca è schermi cù sfarenti forme è materiali sò processati da a macchina di taglio di pipa di fibra laser. Sutta u cuntrollu di l'urdinatore, a macchina di taglio laser focalizza u raghju laser cun alta energia in un pianu d'acciaio cumpletu è un screnu LCD, è u taglia chjaramente secondu u disegnu di cuncepimentu. U tagliu laser hà e caratteristiche di veloce veloce di taglio, alta precisione è rendimentu elevatu. U metudu tradiziunale di taglio ùn hà micca righjuntu i bisogni di pruduzzione è di vita.
I rializazioni scientifichi è tecnulugichi purtate da a macchina di taglia laser laser in fibra sò state popularizzate, è e so applicazioni sò larghe, cumprese materiali metallici cumuni cum'è l'acciaio inossidabile, u latte, u vernice d'aluminium è u rame, etc., ponu esse processati per taglio laser, plus u prucessu di tagliu laser hè eccellente è a precisione hè alta A velocità rapida hè diventata a scelta cumuna di più è di più fabricanti, chì hè per quessa chì i prudutti di taglio laser sò sempre più cumuni in a vita.
Duranti l'anni, LXSHOW s'hè cuncintratu nantu à a ricerca, è ricca precipitazione in l'equipaggiu è una sperienza di successu in taglio laser. A cumpagnia hà lanciatu una serie di macchine di taglio laser di fibra di alta precisione per a trasfurmazione di metalli, applicate cun successu à u mercatu è portanu enormi benefici à i clienti.


Tempu di riposu: 11- Jul 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot