Macchina di taglio laser applicata à l'armadiu metallicu

L'acciaio inossidabile hè largamente usatu in a pruduzzione industriale è pò esse truvatu in ogni locu in a cucina, cum'è stufe à gas, forni à microonde, cumpunenti elettronichi di stufe di gas, ferraje di cucina, etc. in cucina. I vantaghji di l'acciaio inox sò resistenza à alta temperatura, cura faciule è durabilità. A macchina di taglio laser di foglia di fibre di metallo pò realizà un tagliu aereo, un tagliu di pipa, un colpu è altre forme di trasfurmazione in acciaio inox, chì ponu cumplettamente cumpiendu i bisogni di trasfurmazioni di pruvisti d'acciaio inox.
However, it is not difficult to find that after careful observation, in addition to household appliances, small hardware, etc., stainless steel cabinets rarely appear in ordinary people's homes, and more often appear in the back kitchen of the restaurant, which limits the sales of stainless steel cabinets.

1 Macchina di taglio laser appiicata in armadiu metallicu

In cunfrontu di i cabinetti tradiziunali di legno, i vantaghji di i cabinetti in acciaio inox sò assai evidenti. U veru formaldehyde zero, u tarritoriu hè integratu, ùn cracking, micca paura di u focu o di l'acqua, bona resistenza à l'impattu, forte durezza, senza decolorazione, faciule da pulisce, reciclabile.
Among the many benefits, stainless steel cabinets are still unable to enter ordinary people's homes. The reason is expensive and the purchase cost is high; the reason is "low value".
Per risolve i dui svantaghji d'armarii di acciaio inossidabile, l'usu di metalli di taglio laser di fibra più avanzata per a trasfurmazioni hè a scelta cumuna di parechji fabricatori.
Metudi cumuni di taglio in acciaio inox include acqua di alta pressione jet jet water water, punching progressiva, ciselile di guillotina, cisace di disc, tagliola di rota, taglio laser, etc. , l'armarii in acciaio inox usanu per suprattuttu 1-2mm in acciaio inox.

QQ 图片 20200217083511

In u processazione di u fogliu di metallo, cumparatu cù a tecnulugia tradiziunale di trasfurmazione, a macchina di tagliu di fibra laser 6kw hà vantaghji evidenti. U tempu di trasposizione di raghju laser hè cortu, chì pò cumplettà a trasfurmazione cuntinua. L'usu di taglio laser ùn solu hà una velocità di processazione rapida è alta efficienza, ma ancu pò cumpletu qualsiasi forma di copertura per a macchina di taglio laser di fibra, chì pò riduce in modu efficace u costu di processazione di armari in acciaio inox è aiutanu à l'imprese occupanu u mercatu cù un costu più efficace. prudutti
In terms of aesthetics, the laser beam of the fiber laser cutting machine for stainless steel is concentrated in a small area. Due to the very concentrated energy, only a small amount of heat is transferred to other parts of the steel, resulting in little or no deformation, so the processing accuracy is high and the cross section Smooth, without stress deformation, the processed stainless steel plate has a higher "face value".

主 图 A macchina di taglio laser appiicata à l'armadiu metallicu

A qualità ingenuità di a fibra metallica LXSHOW per taglià laser laser aiuta a produzzione di armari in acciaio inox.
Costu di mantenimentu più altu: L'equipaghjamentu hè fabricatu indipindente cù fonti di luce core, costi di mantenimentu è di riparazione, è i costi di appruvisione sò ridotti di 20%.
Prestazione di u costu più altu: L'equipaggiu adopranu una libreria di prucessu di taglio estesa, chì hà a stessa efficienza di taglio e qualità di taglio cum'è i lasers impurtati.
Ristartà a velocità di taglio: a velocità di taglio hè prestu cum'è 80m / min, è l'accelerazione hè 1.5G.
Efficienza di trasfurmazione più elevata: fino à 6m * 2,55 m di larghezza di taglio, per risponde à u piazzamentu orizzontale di parechje tavole 1,25 * 2,5 m.


Tempu di posta: 21-20-20
robot
robot
robot
robot
robot
robot