Parechji accessori principali di taglio laser di fibra

L'acciaio inossidabile, l'acciaio al carboniu  U cuntinuu sviluppu di l'industria di trasformazione di i fogliri hà ulteriormente mejoratu a tecnulugia di taglio laser di fibra, chì hà ghjucatu un rolu assai pusitivu in a prumuzione di u sviluppu di a pruduzzione suciale.

Diversi macchine-accessori-di-fibra-laser-taglio-macchina

Ci hè parechje accessorii cumunimenti usati per a tagliata di laser di fibra cnc, chì sò parte chì sò fragili è cunsumabili, chì sò cunsumabili. In generale, i fabricatori di metalli di laser di fibre daranu daveru qualchi accessori à i clienti quandu vendenu fibre di taglio di metalli di laser. Ancu ùn hè micca abbastanza. Per assicurà l'efficienza di produzzione, parechji accessori sò generalmente preparati per assicurà u funziunamentu normale di a macchina di taglio laser di fibra di metallu in casu di bisogni inespettati. Cusì, chì sò l'accessorii specifiche?

Lenti riflettive sò un accessoriu indispensabile per i sistemi laser, di solitu cun unu o dui elementi ottici trasmissivi, di solitu utilizati com'è u specchiu di uscita di a cavità laser è a lente di messa à fine in fine. In altri sistemi laser, ci ponu esse cinque o più lenti riflettenti. I lenti riflettenti sò usati cum'è specchi di cola è specchi plegabili in a cavità laser è in a direzzione di fasciu in sistemi di spedizione di fasciu.

L'espansore di raghju hè un assemblea di lenti chì pò mudificà u diametru di u raghju laser è l'angolo di divergenza.

A funzione principale di a lente di prutezzione laser hè di bluccà a splutazione di i detrittori è di impedisce chì u splash dannu u lente. Tramindui i lati sò rivolti cun un rivestimentu AR altu di u danni per riduce a riflessione. (U tempu di rimpiazione generale di questi lenti hè di circa 3 mesi, secondu e cundizioni di trasfurmazione attuali).

L'ugnu di cobre pò aiutà à espulsione rapida di u gasu, chì pò impedisce in modu efficace i detriti cum'è e macchie fundite da rimbalzà in alto, è cusì ponu prutege a lente di enfasi. In listessu tempu, pò cuntrullà l'area è a dimensione di diffusione di u gasu, chì affettanu a qualità di taglio di a macchina di taglio laser. À u listessu tempu, a dimensione di l'apertura di l'ugnu varierà secondu u grossu di u materiale di tagliatu. U ciclu di rimpiazione hè di circa dui mesi.

L'anellu ceramicu hè una parte impurtante di u capu di taglio di a fibra cnc laser machine à taglia; a so funzione principale hè di trasmette u segnu elettricu cullatu da l'ugnu di a testa laser, chì ghjoca un rolu impurtante in u funziunamentu nurmale è stabile di a macchina taglio laser di fibra 3015. Spessu ci troviamu in attacchi di squadra spiegata. U fallimentu di a testa laser chì affetta a superficie di travagliu hè in realtà causata da u signale elettricu inestabile o persa causatu da u cattivu anellu di ceramica laser. Dunque, hè assai impurtante di sceglie un anellu di ceramica laser di alta qualità.


Tempu di posta: 13-20-20
robot
robot
robot
robot
robot
robot