Cause è suluzioni di burrs facilmente prodotte da machine à taglio laser

T Ube è miccia ACCUDIAGNOSTICS chimique fibre machine à punta di  sò digià assai cumuna in l 'industria trasfurmazioni di metallu liata. P maglie di taglio laser di fibra  anu alta efficienza di travagliu è alta qualità di tagliu, è sò diventate u standard per e stazioni di trasfurmazioni di lamiere. Tuttavia, quandu alcuni clienti utilizanu 10000w fibre di taglio laser, taglianu molte borse. Parechje persone pensanu chì a qualità di 2060 macchina à taglia laser laser ùn hè micca un prublema. In u prucessu di trasfurmazioni di fogli, a purità di gas è a paràmetra di i paràmetri di u laser di fibre di taglio tubu  afectaranu a qualità di trasfurmazione.

Cumu si producenu glitches?

In fattu, i burrs sò particelle di residu eccessivu nantu à a superficia di materiale metallicu. Quandu a macchina laser laser taglio 1500 w trasfurmeghja u pezzu di travagliu, l'energia generata da u raghju laser irradia a superficia di l'ughjettu vaporizza è vaporizza a superficia di l'ughjettu per ottene u scopu di tagliatu. U rolu di u gasu hè di lampà a caghjola nantu à a superficia di u pezzu dopu à l'ughjettu hè vaporizatu. Se u gasu ùn hè micca adupratu, a zorra formarà burri è aghjunghje à a superficie di tagliu dopu u rinfrescu. Per quessa, a purità di u gasu hè più altu. Pudete mudificà à un fornitore di gas cù una qualità superiore. A purità di u gasu hè assai impurtante. Ùn aduprate micca gasu di u cilindru, perchè dopu dui carichi, a purità ùn hè micca bona è u gasu hè spreatu.

Un altru mutivu hè a qualità di l'equipaggiu stessu, è ancu i fattori di paràmetri di u paràmetru, per quessa, quandu u cliente compra a macchina di taglio laser, hè necessariu chì un operatore sperimentatu depura l'equipaggiu. Dunque, ci vole à fà sforzu per aghjustà i paràmetri di taglio à u megliu, a velocità di taglio di u flussu pneumaticu, a lunghezza focale, ecc., Dopu à parechji aggiustamenti, i paràmetri furniti da a macchina ùn ponu micca tagliate pezzi di alta qualità.

Sì un materiale hà burrs, u materiale pò esse difettivu qualitativamente. Quantu più botti, più bassa a qualità.

Quandu a macchina metallica  hà burrs, pò esse investigatu è risolta da i seguenti aspetti:

1. U putere di salvezza di a macchina di taglio laser di accurl 1000w  hè insufficiente.

Soluzione: Verificate se a macchina di taglio laser in fibra di acciaio inox  funziona normalmente. S'ellu hè anormale, hè bisognu di riparazione è mantenimentu puntuale. S'ellu hè normale, verificate se u valore di output hè currettu.

2. A pusizioni superiore è inferiore di u focu di a travi sò deviate.

Soluzione: Aghjustate a pusizione di focu è aghjustemu secondu a pusizione di sustituzione chì produce.

3. A purità di gas di a alta precisione laser machine à taglia di fibra ùn hè micca abbastanza.

Soluzione: Cambia u gasu.

4. A velocità di taglio di u filu di a macchina chjusa di laser di fibra chjusa  hè troppu lenta.

Soluzione: Ajustate a velocità di tagliatu di u filu in tempu.

5. I punti di u raghju laser di a macchina di tagliu laser cù sò alternati.

Soluzione: Realice l'aghjustamentu di u focusu è l'aghjustamentu puntuale

6. Errori causati da u longu tempu di operazione di u tagliu di laser di fibre .

Soluzione: Apague a macchina è riavvia è lascià a macchina riposa.

A macchina di taglio di metalli laser laser 2000w raycus  hè una macchina di precisione, spessu un errore di dati pruvucarà u so travagliu di manera anormale, cusì deve esse strettu in u travagliu per riduce i errori.


Post tempu: 28-Ghjugnu 2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot