Chì ci hè a differenza trà l'ossigenu è u nitrogenu cum'è gasu ausiliare di a macchina di taglio laser in fibra

Ossigenu, aria cumpressa, azotu è gasi inerti sò gasi ausiliari più cumuni.

A di machine taglio lu laser fibrehè un prucessu di trasfurmazione termica in u quale u raghju laser hè alliniatu cù l'utensile di trasfurmazione, è parametri specifici anu da esse aduprati durante a trasfurmazione. I fattori decisivi di a qualità di tagliu è u tempu di trasfurmazione di a pezza sò a putenza di a macchina di taglio laser in metallo è u tippu di gas ausiliare. Ossigenu è azotu sò i gasi ausiliari più aduprati. In a trasfurmazione attuale, a scelta di un certu gas hè determinata da u tippu di materiale tagliatu da a macchina di taglio laser à u metallu, da u spessore è da a qualità di punta necessaria.

th (1)th (2)th (3)

In generale, l'ossigenu hè u gasu ausiliare più comunemente adupratu quandu si travaglia cù una macchina di taglio laser in fibra. L'acciaiu magru ùn hà micca bisognu di assai sostituzioni per via di u so prucessu di combustione. U prucessu di combustione implica a reazzione chimica di l'ossigenu è u ferru, chì libera assai quantum è energia luminosa. A velocità di tagliu aduprendu ossigenu cum'è gasu ausiliare per l'azzaru magru serà listessa per una macchina di taglio laser in fibra da 1500 watt à 6000 watt.

L'azotu hè di solitu adupratu cum'è gasu ausiliare quandu si taglia l'acciaiu inossidabile o l'aluminiu cù una macchina di taglio laser à fibra cnc. L'azotu impedisce u gasu quandu a macchina di tagliu laser in acciaio taglia u materiale, impedendu à u prucessu di combustione di mira à u laser per vaporizà rapidamente u materiale per uttene una qualità di tagliu migliore. U rolu di l'ossigenu hè diversu.

A putenza hè un fattore decisivu chì affetta a velocità di tagliu di a macchina di taglio laser in lamiera. In generale parlendu, più a putenza aumenta.

In varie industrie di applicazione di laser, a putenza laser hè stata in costante crescita. Attraversu u sviluppu continuu di a tecnulugia, i clienti anu più scelte.

Per piglià a decisione curretta trà l'ossigenu è u nitrogenu, i criteri seguenti devenu esse cunsiderati:

(1) Velocità di trasfurmazione

(2) Trattamentu secondariu, cumprendu a qualità di punta necessaria

(3) Costu di funziunamentu

Esaminemu questi trè fattori in dettaglio:

Velocità di trasfurmazione

Cumu l'accennatu prima, a velocità di tagliu di l'ossigenu hè limitata da a putenza chì pò esse applicata da u tagliu laser per macchine in acciaio, mentre a velocità di tagliu di l'azotu hè direttamente legata à a putenza. In certe circustanze, quandu si taglia l'acciaiu finu, a velocità di trasfurmazione cù azotu è una putenza laser più alta pò esse trè à quattru volte più rapida ch'è quandu si usa ossigenu.

Trasfurmazione secundaria

Quandu u nitrogenu hè adupratu cum'è gasu ausiliare di a macchina di tagliu laser in fibra 1500w, a superficie di tagliu hè assai liscia è liscia, chì hè assai adatta per i rivestimenti in polvere, è pò ancu esse aduprata cum'è una superficie di saldatura, è stu metudu di tagliu di solitu ùn richiede qualsiasi trasfurmazioni secondarie. Tuttavia, a superficie di l'ossidu prodotta da u tagliu di l'ossigenu influenzerà u rivestimentu in polvere è a saldatura, è qualchì volta a superficie deve esse trattata. U frenu hè adattatu per u revestimentu in polvere.

Costu di funziunamentu

U consumu di azotu hè da 10 à 15 volte quellu di l'ossigenu, è u costu di l'ossigenu hè riduttu. In generale, u spessore hè riduttu. U cunsumu di azotu cum'è gasu ausiliariu aumenterà ancu.

Prendendu tutti i fattori inseme, i seguenti scopi ponu esse fatti:

Quandu si usa una macchina di taglio laser per foglia di metallo per trattà l'acciaiu magru, se site dispostu à pagà un costu più altu per pruduce parti di qualità superiore, duvete sceglie l'azotu cum'è gasu ausiliare. Cù l'aumentu di u gruixu di u materiale, diventa difficiule di taglià cù azotu. Se e parti da pruduce richiedenu una trasfurmazione secondaria, l'utente deve pesà u costu di prucessi è trasfurmazioni addiziunali, cume aduprà azotu è ossigenu, è aritmetica più specifica.


Tempu di posta: Sep-15-2020
robot
robot
robot
robot
robot
robot