Parametri impurtanti di fogli di metallo di taglio laser

A pressione di u gasu ausiliaria, u putere di u laser, a velocità di taglio, a pusizione di enfasi è altri paràmetri anu una grande influenza nant'à l'effettu di laser cutting machine metal sheet.

Parametri impurtanti-di-laser-taglio-macchina-metallu-folla-3
Parametri impurtanti-di-laser-taglio-macchina-metallu-folla-1
Parametri impurtanti-di-laser-taglio-macchina-metallu-folla-2

Pressione di gas auxiliar

U rolu di u gasu auxiliare hè di sbulicà  viaghja. L'ossigenu, l'aria cumpressa, u nitrogenu è i gasi inerti sò gasi auxiliari più cumuni.

L'ossigenu pò participà à a combustione di metalli, chì pò migliurà l'efficienza di taglio è hè adattatu per a tagliere a maiò parte di metalli; U gas inerte è l'aria sò adattati per tagliate alcuni materiali metallichi (cum'è leghe d'aluminiu) è materiali non metalli, è ponu prevene i materiali chì si incendianu.

Se a pressione di gasu auxiliar hè troppu alta, un vortice appariscerà nantu à a superficia di u materiale, chì indebolirà a capacità di caccià u materiale in fondu, dendu a fessure più larghe è superfici di tagliu grossu; se a pressione hè troppu bassa, u materiale funditu ùn pò micca esse sbulicatu completamente, è a superficie più bassa di u materiale ferma. Cù dregs. Dunque, per ottene a migliore qualità di taglio, a pressione di u gasu ausiliaria duverà esse aghjustata quandu u laser di tagliu di taglia di taglia d'acciaio  hè in funzione.

lu putiri Laser

A putenza laser afecterà parechji aspetti di u  tagliu di tavola di macchina , cum'è a velocità di taglio, a larghezza di fessura, u spessore di taglio è a qualità di taglio. U putere dipende da e caratteristiche materiale. Per esempiu, i materiali cù punti di fusione alti (cum'è leghe) è una alta riflettività di a superficia di tagliata (cum'è u ramu è l'aluminiu) necessitanu una putenza più grande di laser.

A foglia di tagliata di taglio laser  hà una putenza laser per ottene a migliore qualità di taglio durante u processazione. Quandu u putere laser hè più bassu di stu puteri laser, imperviezza o slagging accadrà; quandu hè più altu ch'è stu putere, brusgià eccessivamente.

battutu Cutting

Quandu a macchina di taglia di u laser di fibre di metallo  funziona à a velocità ideale di taglio, a sezione di u materiale da esse tagliata hè liscia è ùn pruducerà micca borse, è a superficie di taglio mostrarà una linea relativamente stabile. Quandu a pressione di u gasu è u putere di u laser sò custanti, a velocità di taglio è a larghezza di fenda mostranu una relazione innversa non lineare. Quandu a velocità di taglio di a macchina laser di taglio di fibra laser  hè relativamente lenta, u tempu di azione di l'energia di u laser nantu à a fenda hè prolongatu, dendu à u tagliu Se a larghezza di a fenda aumenta, o a fessura sottu hè troppu largu, a qualità di taglio è l'efficienza di pruduzzione sarà assai ridutta.

Per accelerà a velocità di taglio di a macchina laser laser di fibre di taglio , u tempu di azione di l'energia di u raghju laser nant'à u pezzu di travagliu diventa più cortu, in modu chì a diffusione di u calore è l'effetti di cunduzione di calore diventanu più chjucu, è a larghezza di a fenda hè ridutta currettamente. Tuttavia, quandu a velocità di u metallu di taglio laser cnc  hè troppu veloce, u materiale di u travagliu da esse tagliatu serà impensibile per un insufficiente calore di input di taglio.

Posizione di enfasi

A distanza da u focu laser di u cnc laser fibra ottica di taglio in metallo  à a superficie di u pezzu di travagliu hè a pusizione focu. A rugosità di a superficie tagliata, a pendenza è a larghezza di a fetta è l'adesione di u residu funditu sò direttamente affettati da a pusizione di focu. Quandu a pusizione di enfasi hè troppu luntanu, u calore assorbitatu da l'estremità inferiore di a pezza di cut, crescerà, chì pruvucarà u materiale cutatu è u materiale fuso vicinu à a fendula per flussu annantu à a superficia bassa in un statu liquidu. Dopu avè rinfrescatu, u materiale fuso serà maculatu sfericamente. Attaccatu à a superficia bassa di u pezzu di travagliu; se a pusizione di focu hè in daretu, u calore assorbitatu da a superficia inferiore inferiore di u materiale chì hè tagliata hè ridutta, cusì u materiale in a fenda ùn pò micca esse in fondu cumpletu, è alcune pezzi brevi è brevi seranu aderiti à a superficie inferiore di u platu. Residu. Di solitu, a pusizione di enfasi si deve esse nantu à a superficia di u pezzu o un pocu più bassu, ma esigenze di materiale differenti sò diffirenti. Quandu u metallu di taglio laser cnc fibre taglia  l'acciaio di u carbonu, a qualità di tagliu hè megliu quandu u focusu hè nantu à a superficia di u platu; mentre a macchina laser di taglio di  hè per l'acciaio inossidabile Quandu u tagliu, u focu deve esse di circa 1/2 di u grossu di a foglia per ottene risultati megliu.


Post tempu: 12-20 d'Agostu
robot
robot
robot
robot
robot
robot